Selam, bu ilk kurgum. Zaten hesabımı da yeni açtım. Fakat buralarda yeni değilim, önceki hesabım yaklaşık 7 ay önce (?) kapatıldı. İyi günler, beğenmeniz dileğiyle.
Bu arada, şey...etiket alabilir miyim?
-from rev.🎀🎀🎀
Gökyüzü bir tuval, batmak üzere olan güneşin bıraktığı kırmızılar ve turuncular ise boya lekeleri gibiydi, Tanrı bir ressamdı Jaemin'e göre. Tanrı'nın en güzel eseriyse; Lee Jeno ve şu an bulunduğu gül bahçesiydi. Pembeler kırmızılara süs olmuştu, aralarında ki zarif beyaz güller ise kendini onca rengin arasında ortaya çıkarıyordu...
2 yıl önce;
Jaemin, oturduğu çimlerden kalktı ve beyaz salaş gömleğini düzeltti. Yanından polaroid fotoğraf makinesini aldı. Bu güzel manzarayı fotoğraflamalıydı. Güllerin yanına geldiğinde, boynuna astığı kamerayı önüne doğru konumladı ve düğmeye basarak karşısında ki manzarayı ölümsüzleştirdi. İkinci bir fotoğrafı çekmek için tuşa basacakken, köşedeki bankta oturan mavi tişörtlü çocuk dikkatini çekti. Gün batımında bu bahçeye Jaemin'den başka hiç kimse gelmezdi.
Çocuğu bir süre izledi, güzeldi. Hem de çok. Sıcak bakışlı gözleri, kusursuz bir yüz hattı ve kirazı andıran dudakları vardı. Ayrıca çocuğun saçları sarıydı ve bu onun güzel yüzüne ayrı bir tatlılık katıyordu. Ardından çitlerin ardından birisi, "Lee Jeno!" Diye bağırmıştı. Gelen sesle sarı saçlı olan hemen bağıran çocuğa bakmıştı. Yüzüne sıcak bir gülümseme yayılırken ona koşmuştu. Güllerin bir fotoğrafını çekmek amaçlı o bahçede bulunan Jaemin ise giden çocuğun ardından bakakalmıştı. O günden sonra bir karar vermişti, ne zaman görse o çocuğu fotoğraflayacaktı. Bu kulağa sapıkça gelebilirdi ama Jeno, Jaemin'in ciddi derecede ilgisini çekmişti.
❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gül fotoğrafları - nomin ✓
Fiksi PenggemarNa Jaemin çektiği gül fotoğraflarını her sabah bir kutuyla beraber Lee Jeno'nun kapısının önüne bırakırdı. ©revxie, 07/08/2020 - 02/09/2020 na jaemin and lee jeno fanfiction