Kitabımı okuyan herkese selam, umarım batırmıyorumdur. Beğenmeniz dileğiyle keyifli okumalar❤,
-from rev.🎀🎀🎀
Jeno defteri eline aldı ve ilk sayfada göz gezdirdi, üste bir tarih yazılmıştı; "16 Mayıs, 2018." Tarihe bir anlam verememişti Jeno. Bunu fazla kafasına takmayarak okumaya devam etti.
"Selam Lee Jeno, bu günlüğü sana tutuyorum; sana ve güzelliğine.
Sana ilk görüşte tutulmuştum. Biliyor musun, İlk görüşte aşka inanmazdım şu zamana kadar. O gül bahçesini çok iyi hatırladığını biliyorum. İşte o gün, 16 Mayıs 2018 tarihinde, Bay Kwang'ın yeni diktiği güllerin açtığı tarihte sana âşık oldum.Ben sevmeyi bilmiyordum, ne demekti diye düşünürdüm hep. İnsanlar neden sever, neden o kişi için ölümü bile göze alır derdim. Ama seni görünce anlamıştım sevmenin ne demek olduğunu. Ama hâlâ bilmediğim bir şey vardı, 'sevilmek.' Lee Jeno, bana sevmeyi öğrettiğin gibi sevilmeyi de öğretir misin?"
Jeno'nun dudakları şaşkınlıkla daha fazla aralanmıştı. Birinin onu böylesine fazla sevebileceğini düşünmemişti hiç. Hatta ihtimal bile veremiyordu bu sayfayı okuyana kadar. Fakat aldığı bu itiraf biraz gururunu okşamıştu ve bunun için "gül fotoğrafçısı" denen kişiye minettar hissediyordu.
İçindeki merakla diğer sayfayı çevirdi ve üstteki tarihe baktı. "20 Mayıs 2018" yazıyordu bu sefer. Gözleri sayfanın aşağılarına ilişti ve okumaya başladı
"Tekrardan selam Lee Jeno..."
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gül fotoğrafları - nomin ✓
Fiksi PenggemarNa Jaemin çektiği gül fotoğraflarını her sabah bir kutuyla beraber Lee Jeno'nun kapısının önüne bırakırdı. ©revxie, 07/08/2020 - 02/09/2020 na jaemin and lee jeno fanfiction