Μετα απο 9 μηνες!
Ναι το ξέρω σας το προχωρήσα πολυ γρήγορα αλλά δεν φταίω εγώ στην κατάσταση που είμαι γιατι οπως ξέρετε είμαι και στον μηνα μου και οπου ναναι θα γεννήσω βαριέμαι να σας αφηγουμε ότι έχει γίνει τους τελευταίους 9 μήνες τις εγκυμοσύνης για να μην σας τα πολυλογώ θα σας τα πω γρήγορα οι μήνες που περασαν ήταν απαίσιοι οι πονοι αφόρητοι συν ότι ήρ Δεκεμβρίος και έχει αρχίσει να κάνει κρυο με αποτελεσμα εγώ να ειμαι με ότι κουβέρτα υπαρχει για να μην κρυωνω, η πεινα ; αφήστε καλυτερα να μην μιλήσω για αυτο το μόνο που χρειάζεται να ξέρετε είναι ότι στο ψυγείο και στα ντουλάπια έχω φάει τα πάντα κυριολεκτικά δεν έχει μείνει τίποτα και οταν λέω τα πάντα εννοω τα πάντα και εν το μεταξυ η κοιλιά μου έχει γίνει μεγάλητερη απο μπαλα του μπασκετ έλεος! ο Στεφαν ; τα κλασσικά απορώ ποσο υπομονή έχει ακόμα γιατι και τι δεν έχει τραβήξει ο καημένος από φωνές μέχρι κρίσεις πανικου το πως με αντέχει ουτε εγώ το ξέρω ώρες ώρες τον λυπάμαι αλλά δεν φταίω εγώ ρε παιδια οι ορμόνες. Τέλος πάντων έχω καλα νέα! Η Cloe και ο Ορφέας παντρεύτηκαν και έφεραν στην ζωή πριν έναν μηνα προωρα ένα πανέμορφο αγοράκι τον Αγγελο . Και εγώ με τον Στεφαν επιτέλους μάθαμε τι φυλο ειναι τα μωρακια μας το ένα ειναι αγορι και το άλλο κορίτσι ναι στο ένα από τα δυο έπεσε μέσα ο Στεφαν μόλις έμαθε ότι το ένα από τα δυο ειναι κορίτσι τρελάθηκε από την χαρά του καρδιακό κοντεψε να παθει όσο για τα ονοματα δεν έχουμε αλλαξει γνώμη το αγόρι Ορέστης και το κορίτσι Νεφέλη παλι καλά συμφώνησαμε και βρήκαμε τα ονόματα πολυ γρήγορα και το βασικότερο ; χωρίς τσακωμούς και καβγαδες ή αλήθεια είναι ότι με τον Στεφαν αυτή η φλόγα που υπήρχε στην σχέση μας ακόμα υπάρχει και χαίρομαι πολυ για αυτό γιατί για να φτάσουμε στο σημείο που είμαστε τώρα στα πρόθυρα να φτιάξουμε την δική μας οικογένεια περάσαμε τα πάνδεινα γιατί δεν τα λες και λίγα όλα αυτά!! Τα υπόλοιπα θα σας τα πω μετα γιατι τώρα αρχισα να πειναω ΠΑΛΙ!
•
~Αλκηστις : Στεφ-
~Αλκηστις : καλα παιδι μου τι κάνεις ; |γελασα
~Αλκηστις : γιατί έχεις βάλει τόσα μαξιλαρια κάτω από την μπλουζα σου και η κοιλιά σου έχει γίνει μεγαλύτερη και από την δική μου ; |ρώτησα γελοντας
~Στεφαν : προσπαθω να καταλάβω πως μπορείς και κάθεσαι με αυτήν την κοιλίτσα |είπε και φίλησε την κοιλιά μου και εγώ γελοντας καθησα δίπλα του στον καναπε
~Αλκηστις : με δυσκολία μωρο μου!! |είπα και του έβγαλα τα μαξιλαρια από μέσα την μπλουζα
ESTÁS LEYENDO
Till The End •ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΜΗ•
VampirosΗ πριγκίπισσα των βρικόλακων Άλκηστις ενηλικίωνεται και της επιτρέπεται πρώτη φορά απο τους γονείς της να επισκεφθεί των κόσμο των θνητών έναν κόσμο διαφορετικο από τον δικό της. Ο όρος των γονιών της όμως ήταν σαφής! Σε καμία περίπτωση δεν πρεπει ν...