"MGA CHOY BANTAYI ANG PIKAS TOWER NATO!"
"AN ALLY HAS BEEN SLAIN!"
Nahisinggit, nangatawa ug napahapak mi while gadula diri sa paborito namong tambayan.
Naa mi run ilawom sa mga mahogany kung asa mi gatambay kada hapon after sa last subject para magdula ug ML. Then another hobby sab namo while naghuwat sa ting panguli ang pag-jam-jam dinhi while gakanta. Dili sa panghambog pero haniti sab kaayo ko mag gitara unya medyo naa man sab sa tono akong mga gwapo nga barkada so mao to.
"Choy, naay gatawag lagi nimo?" Sa ka-focus nako sa dula wala na ko kabantay nga sige naman diay'g vibrate akong phone.
Call declined.
Wala na lang nako gi-mind ang nitawag and continue playing.
"Uy tubaga sab ng gatawag nimo choy. Basin importante na ba." Matud ni Lister. Irritated nako gitan-aw ang nitawag pero mas nibukal akong dugo pagkakita nga unknown number ang gatawag.
"Tsk. Wala man sa akong contacts choy. Basin random girls lang." Naglingo-lingo lang kong nibalik sa dula.
Call declined.
"Aggh! Ga-lag na akong dula!" Napakalot ko sa akong ulo sa ka sungot.
"Mura'g importante jud na choy. Tubaga lang gud na sa." Gisiko pa ko ni Bong.
Unknown number calling...
High blood ko nga gipadayon akong dula ug gi-decline na sab ang tawag. Few minutes later, nitingog akong message notif ug ni pop up ang text gikan sa unknown number nga sige'g tawag nako.
From: Unkown number
-You're still not picking up the phone. I'll be waiting in the library until quarter to 5. If you won't come, I'll back out from the competition.-
Napaginhawa ko'g lawom pagkabasa sa iyang text. Though wala siya nagpaila kabalo ko nga si Angela ni kay siya lang man ang partner nako sa quiz bee.
"Dakoa nimo'g problema choy ah?" Nagkunot ang agtang nga pangutana ni Makoy nga nitan-aw pa nako kadiyot dayon nibalik na sab sa among dula.
"I have to go mga choy. Si Angela diay tong gatawag. Mo-back out daw siya pag dili ko mopakita sa among pagtuon karon. Well, I can't put myself and the whole school into an embarrassing situation especially kung ako na lang usa ang contestant. Our school will be disqualified mga choy." I explain ug maayo kay nakasabot lang sila. Nag-fist bump pa mi lima ug nidiretso na ko sa school library.
Medyo hilom kaayo ang library run kay nigamay-gamay na ang mga students nga nagtambay. Pagkakita nako sa iya nga nagtalikod niduol dayon ko niya. Pero to my surprise, nindot kaayo iyang pagkahikatulog while nakatabon ang libro sa iyang nawong. Ay grabe bayhana, nianhi lang ug library para matulog.
Abi ko ba'g magtuon mi pero ngano gahagok pa gani ni siya dinhi? Sa kalagot nako nga gipadali pa ko niya'g anhi to the extent nga gi-sacrifice pa nako akong dula unya ingani lang akong naabtan, medyo gikusgan nako ug bundak ang pagkabutang nako sa reviewer namo nga naka-folder.
"Oh my God! Oh my God! My heart!" Nakurat kaayo siya ug wala sa kaugalingon nga nitarong ug lingkod nga nagpanglingi sa palibot. Bawo ba pero mura ug nakuhaan ang kalagot nako sa iya ug napuliha'g kalipay.
Medyo ni-lighten up akong mood pagkakita nako nga nakabalos na ko sa iya. Kwits na ta. Ikaw disturbo sa among dula, ako disturbo sa imong pagkatulog. Bwahahahaha!
Naka-smile ko nga nilingkod atbang niya ug gitan-aw lang siya while fixing her hair nga nagkagubot sa iyang nawong.
YOU ARE READING
Binisaya: Luyo sa Kasakit
Teen FictionA thousand words but ends in one single turn of phrase... BROKENNESS, Bisaya Edition.