"Asa man jud ning AS 05 uy?"Bagotbot pa nako while sagol baktas ug dagan na akong gibuhat.
"Woy sist pagdali diha. Dia na ko sa room. Dia na pud atong mga classmates." Chat ni Arny.
Batchmates mi pag high school ug classmates pud mi run sa college taking up Bachelor of Science in Tourism Management. Kay goal lagi namo makatrabaho sa cruise ship or mag flight attendant someday.
First day of the academic year ug wala mi magdungan ug sulod kay mag-ulian siya ug nag-boarding ra ko.
Medyo probinsya ang amoa ug layo-layo ani nga university diin ko mag-college so need jud nako mag-boarding house.
Pero unsaon nako ni run?
Wa man ko katuod asa amoang room?
"Huwati ko sa pultahan sist bi para makahibawo ko asa atong room." Reply nako sa iya.
But midako akong mga mata ug mas nipaspas ug beat akong heart pagkakita nako nga active 2 minutes ago na siya mao pa nako nasend.
Unsaon naman nako ni?
Hinay-hinay kong nilili sa unang room pero walay tawo so niadto ko sa second room. Ug didto na jud ni-ulbo akong kaspa pagkakita nga nag-Introduce-yourself portion naman sila.
Akong gilibot ang akong panan-aw if naa ba didto si Arny.
Spotted!
Nakita nako siya nga nagtalikod, seryosong naminaw sa nagpaila-ila nga classmate siguro namo.
Nihinay-hinay lang ko'g sulod para di ko nila mabantayan. Kanang pinaduko-duko pa ko pagsulod. Pero mura kog na-estatwa nga gibuhusan ug tubig bugnaw sa dihang nilingi si Arny sa ako.
PERO DILI DIAY SIYA SI ARNY!
PERO DILI DIAY SIYA SI ARNY!
Lain man ug dagway pero same-same ra sila ug buhok labi na magtalikod. Ug mas nakapuno pa sa akong kakulba ang paglingi pud sa laki nga iyang tapad.
Sila ra sigurong duha ang nakabantay kay wa naman juy lain milingi sa ako.
Wa ray reaction ang girl nga abi ko'g si Arny niya mibalik ra sab ug tan-aw sa nagyawyaw sa front. Except sa laki nga ha-it kaayo'g tinan-awan sa akoa.
Mao to nga mura ko'g The Flash nga misutoy jug dagan pagawas sa room. Grabe ng buto-buto sa akong dughan bitaw paggawas.
Gheez my heart!
"Ahemm." Halos mahi-ambak jud ko pagkabati maong pina-slowmo ko nga napaatubang sa gigikanan sa tingog.
Nakurat ko nga gisungutan. Mao man ni ang chismoso nga nilingi ganiha ba. Di jud ko kalimot sa iyang tinan-awan sa ako.
"Nganung late ka sa akong klase miss? You know, I hate late comers especially on our first meeting of the year." Unsa daw?
Late?
Sa iyang klase?
Unsa diay siya, instructor?
Pilingon uy. Galingkod ra man gani siya's tapad atong mura'g si Arny.
"Ahem. Ahem." Pa-ubo-ubo pa niya while diretso ug seryoso gihapong gatutok sa ako.
"A-am.. Good morning S-sir. Kaingun man ko'g mao to nga room sa akong first class S-sir." Nauwaw ko's akong kaugalingon jud.
Kaingun jud ko nga student sab to siya. Di jud diay ta dapat mo-judge the book by its cover, if ever instructor man jud gani siya.
Pero feel jud nako dili. Patahod lang ni ba.
YOU ARE READING
Binisaya: Luyo sa Kasakit
Teen FictionA thousand words but ends in one single turn of phrase... BROKENNESS, Bisaya Edition.