[CONTINUATION]

38 11 0
                                    


"SAMAY NAA KAY BISITA SA SALA!"

Nilili si mama sa pultahan while gipauga nako akong mama sa among sala.

"Actually, nangutana ko sa inyong mga silingan. And di ba mao man gihapon ni inyong balay sauna?" Ay, ou diay. Wala malahos ang plano nilang mama nga mamalhin mi ug balay.

Though naa nay mga napuno nga mga balay pero same ra jud gihapon among lugar.

"Sige nak. Magluto sa ko para diri na mag-lunch ni's Lucas." Excited pa si mama nibarog ug pasimpleng gikuhit akong kilid dayon niadto'g kitchen.

"So.." Ni ginhawa sa ko'g lawom kay I know duol na sab ko's temptation rung adlawa.

"Ngano nahisuroy man ka diri Lucas?" I see him nga naay printed picture nga iyang gikuha from his pocket.

"Si Ma'am Consolacion?" Nagtabo akong duha ka kilay as I stare at the woman beside him at the picture nga iyang giduhol nako.

"Sam.. pwede kuyugan ko nimo sa ilaha?" Halos mawad-an ko'g balance paghangad nako gikan sa pagtutok sa ilang picture. Naa na siya nagtindog right in front of me nga pila na lang ka inches among kalayuon sa usa'g usa. He's holding my shoulders while seriously looking straight into my eyes.

Gulp.

"Ahh.. W-why?" Gulp again.

Pero hapit na jud ko matumba sa kakurog sakong mga tuhod as I smell his breath and see his Adam's apple move.

Aggggh!

Why so manly, Lucas?

"Kahibawo man siguro ka sa akong nabuhat sa iya.. di ba?" His voice is making me weaker and weaker.

Stop seducing me please.

"Y-ye.. yes. h-he.. he." Gusto ko mokatawa while nakahinumdom ko giunsa niya pagbuno si ma'am ug chalk the time nga wala siya katubag sa Math problem sa board.

Kadtong time nga gipa-squat siyang ma'am the whole period sa among klase kay gibuno sab niya si ma'am sa iyang grading test paper nga iya rang gikirisan. I don't know pero di nako kaya mokatawa.

What I only feel is his stare nga nag-corner nako, even preventing me from blinking.

Gulp.

"Ah.. ehh. S-sige." Mura ko'g natangtangan ug tunok sakong heart when he lets go of my shoulders ug medyo nidistansya nako.

I breath in a lot of air like na pause kadiyot akong ginhawa.

"Yes! Thank you Sam! Thank you!" Pero ang akong gi-expect nga relief nawala ra dayon. I feel electrocuted nga mura ug naay kuryente nga nilatay samong mga lawas as he unconsciously hugs me so tightly.

Ngano ingani akong na-feel?

The very same young Lucas nga nang-bully nako sauna.. ang Lucas nga naghimo sakong elementary days nga sungot yet memorable.. the same Lucas nga nagpa-experience nako how crush-crush and puppy love feel like.

I also don't know why pero naka-smile ko sa iyang paggakos. His simple tight hug makes my heart beat even faster.

Wala koy question.

The very same Lucas gihapon ang nagpa-happy nako through this way.

"Ahh.. S-sorry." He gives me his awkward smile. I know dili pa siya anad nga ingani na mi run. Nga nanagko na mi and we turn into mature adults with a super childish past.

Binisaya: Luyo sa KasakitWhere stories live. Discover now