FINALE

45 10 0
                                    

"ADTO NA KO HON! I'LL MAKE SURE SHE'LL HAVE THE BEST DOCTOR SO DON'T WORRY NA, OKAY?"

Ni-kiss si Daddy sa agtang ni Mommy nga nagkugos kang baby EB. Naay dalang back pack si Daddy ug mura'g madugayan siya'g uli kung asa man siya padulong.

"Take care, hon! I love you!" Singgit pa ni Mommy as he goes out of the house.

"Amping Dy!" I wave my hands to bid goodbye to him.

"My, asa diay to si Daddy?" Nitan-aw ko niya who seems so worried. She sighs first before ko gitubag.

"I can't tell you now kuya pero ayaw na sab ug worry naa lang silay ihatod gamit atong private plane." I just smile para dili pa siya mas mag-worry.

I jump into my bed pagsulod nako sakong kwarto. Nitan-aw ko sa akong phone nga sukad ganiha pa naka-silent mode. Silent mode dili kay walay tingog akong notifs pero kay bisan usa walay text or tawag nor chats gikan niya.

Akong gi-dial iyang number pero please leave a message lang kanunay ang tubag. Siguro gikan ganiha morning until now mga 100+ calls na akong gihimo pero wala gihapoy nitubag. Nisugod na'g ulbo akong heart sa kapaspas sa beat and fear is slowly crawling covering my whole body.

Dili ko gusto maghunahuna ug negative pero dili nako malikayan. To think nga we will celebrate-we should celebrate- New Year's eve together tomorrow ug tabuon ang 2021 nga naa siya sakong tapad. Pero bisan kausa lang wala siyay paramdam nako and it's giving me chills I can't handle.

"Hi! Angela is busy as of the moment, please leave a message and she'll call you ba... Toot!" I sigh ug gibutang na nako akong phone sakong kilid. Nagdupa na lang ko nga nagtan-aw sa ceiling trying to figure out ngano gibuhat ni niya nako.

To: Par of my Life <3

Hi par! I miss you. You're not picking up your phone my love. I want to know if you're okay. Please don't forget tomorrow night, we'll spend the night together to celebrate the New Year in each other's arms. Mommy, Daddy and Baby EB is excited to see you. I'll be expecting you par. Call me as soon as you read this message. I LOVE YOU!

Few hours pass pero walay Angela nga ni-reply.

3PM.

4PM.

5PM.

6PM.

Wala na ko kabantay nga nakatulog na diay ko'g humulat sa iyang reply. Akong gi-extend akong kamot para maabot akong phone nga naa na dapit sa corner sakong kama. 6:30PM and still no reply. I breath out for a very deep sigh. Wala jud ko kabalo ngano ingani siya when in fact after sa first date namo halos every minute mi ga text ug chats from morning till afternoon unya calls almost until midnight.

Why are you torturing me like this par?

To: Par of my Life <3

How are you gorgeous? It's almost 7 and it's dinner time. Don't skip your meals, okay? I miss you already. Answer my calls pleaseeeeee. I LOVE YOU PAR! Take good care of yourself always.

"Kuya nihapon na ta! Baby EB's not eating yet 'cause she's waiting for you!" Tawag ni mama nako nga gilili lang ko sa pultahan nga giablihan niya'g gamay enough para makita ko niya.

"Sige my. Mosunod na ko." Pagsirado sa pultahan gi-try nako'g alsa sakong lawas pero I think dili pa nako kaya. Bug-at akong dughan and I'm starting to worry about her.. about us.

She's not like this. This is so not her. Pagpugos nako'g bakod mas nibug-at akong lawas ug grabe kasakit akong ulo.

"Aaaaah!!!" Nahigunit ko sakong ulo sa kasakit ug natukod akong usa ka kamot sa kama while nahilingkod na lang ko. Siguro tungod ni sakong pag-overthink sa rason why she's not answering my calls. I'm trying to figure out asa siya ngano dili ko niya ma-reply-an.

Binisaya: Luyo sa KasakitDonde viven las historias. Descúbrelo ahora