"WE'RE OVER! SELFISH KAAYO KA. SIMPLE THINGS DILI NIMO KAYA IHATAG NAKO! BUWAG NA TA!"
I flip my hair ug gi-continue ang pag-color sa akong kuko.
"Dejavu ba ni? You know what ling, memorize na nako ng imong mga linya. If I know, mas love gihapon ko nimo kesa's liptint woy!" Ako siyang gidilaan maong napa-pout siya. Haha! Kagwapa jud sakong uyab.
"Ga-i na lagi oks ug liptint ba. Sige na liiiing..." Nitapad dayon siya nako sa sofa ug nisuksok sakong kilid while nag gunit sa akong braso.
Pabebe. Tsk.
"Imong mama liptint! Bisan unsaon pa nimo'g pa sun kissed diha, mas gwapa gihapon ko." Giduol pa nako akong nawong sa iya ug mas gipa singkit akong mata para sungugon siya.
"Pero love lagi ko nimo ling di ba? Sa kagwapa kaha ni oka na in love waki, remember?" Bawos sab niya.
"Layas bi, layas!" Giuyog nako akong abaga para pahawaon siya.
"Uyyy.. love jud ko niya." Dako pa kaayo iyang smile teasing mepero imbis nga mas sungotan ko, I don't know pero gikilig man nuon ko.
"Tseee! Bwiset ka!" Gi-divert na lang nako akong panan-aw sa akong kuko para dili niya masakpan nga namuwa akong nawong sa kilig.
"Ouch! What's wrong with you ling?!" Nag-abot akong duha ka kilay nga gikuha ang towel nga iyang giitsa sakong nawong.
"Tabuni na lang imong feslak ling. Super duper obvious waki pag mang-blush. Sooo given!" Mura pa tahay siya ug giluod sa iyang nakita nga puwa kaayo ko's kakilig.
"Shudi abas ling! Waki man gani maoy deads na deads ni oka! Suuusss! Kinsa ang nanguyab natong duha bi?" I'm trying to show him nga gisungotan ko instead of blushing in front of him.
"Basta! Ang liptint ling ah?" He winks then pa-kembot-kembot nga nirampa padulong sa kusina.
"Id oks! Mang-kiki na sab ka! Never over my sexy body!" Singgit pa nako. Though wala na nako siya kit-i, I know he hears me.
Nitarong ko'g lingkod and finish coloring my nails.
Hays. I'm so lucky jud sa akong uyab kay vibes kaayo mi.
Mura mi ug tom and jerry nga mas daghan pa ang away kesa's magkasundo. But hey! It's not what you think. Mga away namo is because kawaton niya akong stock nga napkin pag naa koy monthly visit kay naa pud daw siya.. Masuko siya if naay mo-chat nako lalaki especially kung gwapo kay crush daw to niya.. Awayan sab namo akong mga outfit everytime mag-date mi kay mas lingion pa ko sa mga boys kesa niya.. And mostly, maglagot kaayo ko niya kay if manghuwam na siya sakong liptint wala nay sulod inig uli. Oh di ba? Kinsay uyab dili masuko ana.
Pero of course, stay strong gihapon inyong ante ug angkol.
By the way, I'm Sammy, 20, and I am in a relationship with my gay best friend, Ikoy, for 3 years and counting.
"I-BLOCK AYIS LING! I-BLOCK ANG KIKI BA.." I sigh kay nag-start na sab ka seloso akong bayu.
"Why would I block him ling? He's my batchmate way back elementary. Nangumusta ra man ang tawo tawn uy." I pout my lips after explaining to him over the phone like makita niya akong pag-pout.
"I've read your convo and yeah.. I trust you ling. Pero I know how boys' mind rotates, lalaki sab baya ko." I hear his deep sigh that makes me smile sa kilig.
"Ingun girlalu waki ling? If I know.. sa ingana sab ta nga convo nag-start remember? But you don't have to worry darling, love tika kaayo to the extent that I can't afford to loose. Mwah!" Silence all over the other line.
YOU ARE READING
Binisaya: Luyo sa Kasakit
Teen FictionA thousand words but ends in one single turn of phrase... BROKENNESS, Bisaya Edition.