Choa szemszöge
- Tessék? - néztem rá értetlenül.
- Nézd, ha egy lány lesz utazó, és egy fiúval veszett össze akkor könnyen megtörténhet, hogy a fiú szerelmes lesz a lányba. - mondta Yoongi.
- És ez miért rossz? - kérdeztem vissza.
- Majd megérted Choa. - állt fel, majd elém sétált és egy puszit nyomott a homlokomra. Én csak mérgesen néztem rá, amiért nem akarta elárulni nekem.
- Most miért nem mondod el? - mondtam ki.
- Mert ezt megkel tapasztalni, érezni. - nézett a szemembe, én pedig csak elfordítottam a fejemet. Mindig is utáltam, ha Yoongi a szemembe néz, mert akkor úgy érzem, mintha minden titkomat kiszívná belőlem.
- Fura, hogy ilyen költői vagy. - álltam fel, majd sétáltam el tőle.
- Hova mész? - kérdezte, mire csak hátra fordítottam a fejemet.
- Még nincs annyira sötét, úgyhogy kimegyek a kertbe. - feleltem, majd elindultam kifelé. Pont ment lefelé a nap, amikor a tóhoz értem, így a napnak a sugarai megcsillantak a tó tetején, ezzel kristályos hatást keltve. Mosolyogva ültem le a partjára, és csendben néztem a naplementét.
Szeretem a naplementét. Olyankor valahogy másnak érzem magamat. Mintha megszabadulnék minden bajomtól, és egyszerűen csak ott vagyok gondok és viszályok nélkül. Egy halk kis sóhajt hagyta el az ajkaimat.
Hol akarok igazából lenni? Itt Yoongival, vagy a másik Yoongival. Lehunytam a szememet, és hagytam, hogy a lágy szél cirógassa az arcomat, miközben élveztem a gyönyörű naplementét.
Doyeon szemszöge
Egy jó ideje nem mentem a herceg udvarába, amit nehezen, de kibírtam. Viszont ma már meglátogatom, az én kedves Yoongi-mat. Reméltem, hogy az a kis liba már nem lesz a környéken. A kémem szerint tegnap csak este volt Yoongival, de akkor is kevés ideig utána kiment a kertbe. Én ezt csak értékelni tudom, hogy nem legyeskedett sokat körülötte, bár annak még jobban örülnék, ha végre eltűnne innen. Ezen pedig csak én tudok segíteni, viszont még nem jött el a megfelelő alkalom.
Elindultam a herceg pavilon felé, közben végig azon gondolkodtam, hogy mikor kéne megölni a kis libát. Végül arra jutottam, hogy az a pillanat lenne a legjobb amikor nincs Yoongi a közelében.
Megérkeztem a dolgozó szobához, beakartam menni, de az őrök az utamat állták.
- A hercegnek most vendége van. - mondta az egyik katona.
- Kicsoda? - kérdeztem, majd hangok szűrődtek ki a szobából.
- Köszönöm Namjoon. - hallottam, én pedig rémülten hátráltam meg. Kim Namjoon a legnagyobb tanácsadó, ráadásul még néhány sötét titkomat is tudja, amit el is mondott Yoongi-nak. Nagyon megalázó büntetést kaptam azért a cselekedetemért.
A főtanácsos kijött, mire leszegtem a fejemet és mélyen meghajoltam előtte, de őt látszólag ezt nem érdekelte, helyette a távolba nézett mosolyogva, majd elment a konyha felé. Végre betudtam menni hozzá.
- Felség? - hajoltam meg előtte, amikor oda értem.
- Mit akarsz? - kérdezte, és rám sem nézett.
- Jöttem meglátogatni. - néztem fel rá, de ő továbbra is csak a papírokra szegezte a tekintetét.
- Aha. - mondta én pedig az asztalra néztem, ahol nem várt dolog állt.
- Kihozta ezeket a virágokat, felség? - kérdeztem óvatosan.
- Miért akarod tudni? - nézett rám.
- Csak kíváncsi vagyok, hogy melyik ágyasa hozta. - mondtam egy kis éllel a hangomban.
- Egy ágyasom sincs. A választ pedig úgy is tudod magadban. - mondta, és visszatért a papírokhoz. Ökölbe szorult a kezem, hogy az a kis semmi házi, hozott növényeket a hercegnek.
- Én megyek fenség! - hajoltam meg előtte majd, aki viszont semmi figyelmet nem szentelt rám. Felálltam, majd ott hagytam őt. Ahogy kiléptem a teremből a tekintettem egyből a kertre esett, ahol az a por leány volt Hyori-val. Hihetetlen, hogy az lány már kis hercegnő kegyeibe is beférkőzött, pedig még csak néhány hete van itt.
Sziszegve hagytam el a helyet, és mentem vissza a saját kertembe.
Yoongi szemszöge
- Doyeon bátyja egy hónap múlva érkezik. - mondta Namjoon, mire csak grimaszoltam egyet.
- Minek ön az ide? Bőven elég az idegesítő húga, hogy itt van. - morogtam.
- Megszeretné nézni, hogy a testvére biztonságban van itt, vagy veszélyes-e az itt léte. - mondta Namjoon.
- 3 éve itt van az a nőszemély, eddig egyszer sem jött ide egyik testvére sem. Minek jön most ide? - kérdeztem.
- Jungkook azt mondta, hogy elvileg azért ütemezte be, mert kíváncsi lett az új személyre, aki ide jött. - felelt Namjoon, mire felemeltem a fejemet.
- Ezek szerint az egyik nőcsábász testvére jön? De honnan tudta, hogy van itt valaki új? - kérdeztem.
- Nem tudom felség, de egy dologban biztos vagyok. Choa miatt jön ide. Nincs olyan kapcsolatuk, hogy csak úgy meglátogassák egymást. - tűnődött el Namjoon.
- Ha csak rámeri tenni kezét én megölöm azt a fickót. Ha ide ér a bátya, Jungkook figyeljen oda Choára. - feleltem, mire Namjoon bólintott, és elhagyta a dolgozószobát
Újra neki dőltem a munkának amikor nem várt személy jött be hozzám. Annyira nem érdekelt Doyeon, hogy már a legelején elküldtem volna, de valamiért hagytam, hogy ott legyen. Majd nem sokkal később távozott is, aminek csak örülni tudtam.
Mikor távozott letettem a tollat, felálltam az asztaltól és kisétáltam a szobából. Mosolyogva figyeltem, ahogy Choa és Hyori a kertben ülnek, és látszólag nagyon elvannak. Majd hirtelen Choa elkezdett köhögni, mire Hyori ijedten pattant fel, és kezdett el kiabálni Chang asszony után. Szerencsére Chang hamar megérkezett, én pedig egy picit közelebb mentem.
- Jól van, nincs semmi baj. - mondta Chang asszony, majd egy kis vizet nyújtott oda Choa-nak, aki hálásan fogadta el.
- De miért kezdtél el úgy köhögni? - kérdezte Hyori, ami engem is érdekelt.
- Volt egy balesetem, ahol a mellkasom meggyengült, így néha ilyen köhögő rohamok törnek rám, de nem halálos. - mondta mosolyogva, mire egy picit megnyugodtam, aztán le is döbbenten. Ennek a lánynak már volt egy balesete, amit túlélt és most is elszenvedett egyet, aminek következettében ide került. Túl fogja élni a második balesetét, vagy a teste meghal a másik világban?
Ezen gondolkodva indultam el a könyvtárba, hogy egy kis segítséget kérjek Hoseok-tól.
YOU ARE READING
Az én múltbéli hercegem // Befejezett//
FanfictionChoának megadatott az, hogy igen közeli barátságba kerüljön a Bts-sel, köztük is Yoongival. Viszont egy nap nagyon csúnyán összevesznek, és Choa egy balesetet szenved. A baleset miatt a tudata visszamegy a múltba, ahol még császárok uralkodnak. V...