Choa szemszöge
- Mégis miben hasonlítunk? - nézett rám Yoongi.
- Mindenben. - vágtam rá kapásból, mire felnevetett.
- Szóval, az a Yoongi is egy herceg és mindenki szereti őt? Mindenki tudja, hogy ki ő és, hogy milyen nemes ember? - kérdezte, mire hihetetlenkedve.
- Így is mondhatjuk. Önimádata nincs ennyire, ez inkább Jin-re igaz, de igen mindenki ismeri őt, de nem herceg vagy ott. - mondtam nevetve.
- Ezt, hogy érted? Most akkor herceg vagy nem? - zavarodott össze.
- Nem herceg, bár néha rap hercegnek hívja magát. Tudod ez egy kicsit bonyolult. Ti úgynevezett idolok vagytok az sztárok. Egy fiú bandában vagy, és van egy halvány sejtésem, hogy mindegyik tagnak, megfogom találni az ekkori énét. - töprengtem el.
- Meg tudom mondani, hogy ismerem-e őket, vagy nem. Mondd a nevüket. - álltunk meg én pedig bólintottam, majd elkezdtem felsorolni őket.
- Kim Namjoon. - kezdtem a leaderrel.
- Itt dolgozik az udvarban nekem, főtanácsosom. - ismertetett Yoongi, mire elismerően bólintottam.
- Kim Seokjin. - folytattam a világ legszebb és legönszeretőbb férfijával.
- A királyi konyhán van, mint főszakács. - ezen nem lepődtem meg , mivel valahogy oda tudtam elképzelni.
- Utána vagy te, de téged már tudunk. Jung Hoseok. - ugrottam egyből, a banda legpozitívabb emberére.
- El sem hiszem, hogy engem csak, úgy kihagysz! Hoseok, a könyvtárban van, mint vezető. - tette a sértődöttet és mondta el Hoseok munkásságát Yoongi. Itt egy picit felvontam a szemöldököm, de folytattam is a névsorolást.
- Kim Taehyung.
- Fő lovász.
- Park Jimin.
- Szintén főlovász.
- Jeon Jungkook.
- Titkos kém.
Valahogy nem csodálkoztam el rajtuk annyira, mint ahogy én azt vártam. Csendben sétáltunk tovább, de nem ez a kínos csend volt, hanem az a megnyugtató.
Kicsit örültem, hogy itt vagyok, mert a másik Yoongi soha nem jön el velem sétálni, igaz még csak egyszer hívtam annak is csúfos vége lett. Egyszerűen kiröhögött, hogy milyen ódivatú vagyok, hogy már senki nem jár sétálni.
Most pedig itt sétálok Yoongi-val egy gyönyörű kertben, egyszerűen úgy érzem, hogy minden álmom valóra vállt. A szerelmemmel lehettem, aki még élvezte is ezt a sétát. Vagyis nekem úgy tűnt, hogy élvezi, de lehet, hogy belül majd szétunja a fejét.
Yoongi szemszöge
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet az a másik Yoongi. Remélem törődik ezzel a lánnyal, mivel egy hatalmas kincs. Soha nem gondoltam volna, hogy lesz majd Chang asszonyon kívül, akihez ennyire ragaszkodom.
Egyszerűen ez a lány megőrjít, már csak a jelenlétével. Aztán elkezd mosolyogni, majd kiengedi azt a csengő hangját... több mint valóság, amit Choa tesz velem.
Ellentétben Doyeon. Az a lány csak undort és dühöt vált ki belőlem. Nem értem, hogy miért próbálkozik még mindig nálam, amikor világosan látja, hogy semmi képen nem fogom őt feleségül venni.
Viszont Choa-n már az első pillanatban elgondolkodtam. Éreztem, hogy ő lenne a tökéletes feleség nekem. Tudtam, hogy örökre vele tudnék lenni, és senki nem veheti el tőlem őt.
Bárki is megpróbálkozna nála, azt a saját kezemmel fogom eltűntetni a közeléből. Nem érdekel, hogy ki lesz az, ő az enyém.
Doyeon szemszöge
Még mindig nehezen fogadtam el a tényt, hogy Yoongi, annak a kis senki házinak adott igazat. Lehet, hogy hazudtam, de nekem kéne hinnie hiszen én vagyok a felesége.
Kikel derítenem, hogy ki az a kis liba, így már elküldtem egy titkos kémet, hogy nyomozza ki, hogy ki is az az ember. Már nemsokára megkellene jönnie.
- Felség, megjött. - jött be, az egyik szolgáló.
- Azonnal engedd be! - mondtam, majd megjött a kémem.
- Felség. - hajolt meg.
- Mit tudtál meg róla? - kérdeztem egyből.
- Felség a lány, egy utazó!- felelt egyből.
- Mi az az utazó? - vontam össze a szemöldököm.
- Felség, az utazók, azok az emberek, akik egy másik világból jöttek át. - mondta az őr, mire felkeltette az érdeklődésemet.
- Hogy tudnak ide kerülni? - faggattam tovább.
- Általában egy olyan személy miatt, akit nagyon szeretnek, lehet az szerelem is akár, nagyon csúnyán összevesznek, és egy baleset következettében a tudatuk átkerül egy olyan világba, ahol találkoznak azzal a személlyel akivel összevesztek. - mondta az őr.
- Ezek szerint az a Choa nevű kis falusi lány, összeveszett valakivel. - vontam le a következményeket.
- Pontosan. - mondta az őr.
-De kivel veszett össze? - tettem fel egy újabb kérdést.
- Valószínűleg a saját világában lévő Yoongi-val. - mondta az a kém, mire kétszeresére nőtt a szemem.
Annak a kis libának megadatott, hogy két Yoongi-t is ismerjen. Lemerem fogadni, hogy az ő világában lévő Yoongi is ugyan olyan, mint az itteni. Egyszerre hűvös, és szerethető.
Ábrándozva sóhajtottam fel. Annyira utálom azt a lányt. Amikor először találkoztam vele, már akkor látszott rajta, hogy nem ide való, viszont egy része pedig igen. Ez pedig teljesen kikészített.
Sehogy sem fér a fejembe, hogy Yoongi mit kedvel rajta. Mi az, ami annak a lánynak megvan és nekem meg nincs. Sokkal szebb vagyok mint ő, hatalmam van, királyi felmenőim vannak, Sőt, már két elődöm is beházasodott a Min családba.
És mi van neki? Csípős nyelve, ronda arca, és szegény családból származik. Egy csepp királyi vér sincs abban a rusnyaságban, és Yoongi még is őt választja, pedig velem sokkal, de sokkal többet érne el.
Akárhányszor csak erre gondolok, elönt a harag, de elkel felejtenem őt, mert a düh csak rossz hatással lesz az arcomra és ráncos lesz tőle a gyönyörű bőröm.
Az kémre néztem.
- Hogy lehet őket visszaküldeni. - kérdeztem tőle.
- Több módszere van. Az első az, hogyha saját magától megy vissza anélkül, hogy tudná, hogy hogyan került ide. A második az, hogyha elmondjuk neki, és akkor hamarabb vissza kerül. A harmadik pedig az, hogyha megöljük a illetőt. De ha megöljük, akkor vagy az itteni éne hal meg vagy pedig a más világi éne .- mondta a kém ,mire felcsillant a szemem.
- Szóval csak megkel ölnöm, azt a kis libát, és enyém lehet Yoongi. - szűrtem ki a lényeget, mire a kém csak bólintott, én pedig elkezdtem gondolkodni azon, hogy melyik halál szégyenítené meg a legjobban.
KAMU SEDANG MEMBACA
Az én múltbéli hercegem // Befejezett//
Fiksi PenggemarChoának megadatott az, hogy igen közeli barátságba kerüljön a Bts-sel, köztük is Yoongival. Viszont egy nap nagyon csúnyán összevesznek, és Choa egy balesetet szenved. A baleset miatt a tudata visszamegy a múltba, ahol még császárok uralkodnak. V...