"Ya! Ben yeniyim buralarda tek başıma gönderme beni bilmediğim yerlere."Kafasını sıraya koymuş boş boş etrafa bakan Sooah'a bağırdı Somi.
"Somi-ah,"
dedi kafadını kaldırırken.
"Lavaboya gidiyorsun."
İkisi bir süre bakıştıktan sonra gülüştüler.
"Tamam ben gidiyorum sen uyumaya devam et."
Somi gülerek sınıftan çıkıp lavaboya ilerledi. Sooah ile kısa zamanda yakın arkadaş olmuşlardı. Bununla beraber arada sırada Sooah'ın sevgilisi Hyunjin ve garip çocuk Jisung'la takılıyorlardı. Ah, üst katına yeni taşınmış olan ve kısa sürede iyi anlaştığı Felix'i de unutmamak lazım tabi. Aynı okuldalardı ama Felix ile aynı sınıfta değillerdi. Olsundu, zaten eve ve okula beraber gidip geliyorlardı.
Lavaboya varınca hızlıca işini hallederek çıktı Somi.
Sınıfına geri dönerken iki tane tanımadığı kız Somi'yi durdurdu.
"Ya! dedi." biri.
"Seni sürekli Felix'in yanında görmem sinirlerimi bozuyor."
Ah, dedi içinden Somi. Felix'in sınıfından olmalılar.
"Yani?"
Somi'nin sorusuyla afalladı tanımadığı kız. Korkmasını bekliyor olacak ki tekrar bağırdı.
"Yani mi? Yani bir daha seni onunla görmezsem sevinirim."
Kıza anlamsız gözlerle baktı Somi. Tam o sırada olayları uzaktan gören garip çocuk Jisung Somi'nin yanına gelmişti. Ağızını açmıştı ki Somi konuşmasına izin vermeden kızlara cevap verdi.
"Seni tanımadığım halde neden senin sevinmen için uğraşayım?"
Kızlar bir şey diyemedi fakat yüzlerinden sinirli oldukları anlaşılıyordu. Koridordaki çoğu öğrenci de etraflarını sarmış sanki gösteri varmış gibi onları izliyordu.
"Felix'ten uzak durup durmayacağımı size soracak, hatta kimseye soracak değilim. Kaç yaşındasınız hala hoşlandığınız insanın yanındakileri ondan uzaklaştırarak kendinizi sevdireceğinizi düşünüyorsunuz. Lütfen bir daha yolumu kesmeyin. Eğer gelip düzgünce rica etseydin Felix ile aranızı bile yapardım ama gel gör ki en sevdiğim arkadaşımı sizin gibi kaba insanlara yar etmem. Hadi eyvallah."
Somi kızları geride bırakıp sınıfına ilerlerken Somi'ye şaşırdığı için gözleri kocaman açılmış Jisung da peşinden ilerledi.
"Ya! altı üstü bi lavaboya gittin neden bu kadar uzun sürdü?"
Somi ağzını açmış anlatacaktı ki Jisung araya girdi.
"Wooaahh, Sooah-ya Somi az önce iki kıza haddini çok iyi bildirdi orda olmalıydın."
Sooah ne oldu dercesine kafasını sallarken içeriye Hyunjin ve Felix girdi. Jisung onlara da elleriyle 'gelin' işareti yaptıktan sonra heyecanlı heyecanlı anlatmaya başladı.
" İşte iki kız Somi'nin önünü kesip bir daha Felixin yanında seni görmiyeyim gibi bişey dedi sonra Somi de durur mu laf soktu soktu sonra da 'eğer gelip düzgünce rica etseydin Felixle aranızı yapardım ama en sevdiğim arkadaşımı sizin gibi kaba insanlara yar edemem hadi eyvallah' dedi."
Herkes ooooo gibi sesler çıkarırken bir yandan da gülüyordu.
"Sen varya adamsın adam."
Felix elini yumruk yaparak çakması için Somi'ye doğru gitti. Somi de elini yumruk yaparak Felix'e cevap verdi.