six

921 94 26
                                    



Çok uzun zamandır bölüm atamamıştım, bu yüzden iki bölüm birden yayınlıyorum iyi okumalar❤️❤️❤️

**************

"Ya!"

Bağırarak Jisung ve Somi'nin yanına gitti Sooah.

"Yeter artık hep birliktesiniz biraz da ben takılıyım Somiyle gitsene sen!"

Somi ve Jisung gülerken yalandan siniriyle Sooah da kendini sıranın üstüne atıp oturdu.

"Siz ne ara bu kadar yakın oldunuz ya Hyunjin ağlıyor Jisung hiç yanıma gelmiyor diye."

"Yoo hiç de bile!"

Hyunjin de gülerek sınıfa girdi ve Sooah'nın yanına oturdu.

"Jisung da bana bu sabah nasıl mandalinayla boğulduğunu anlatıyordu işte baya yakınlaştık aynen."

Herkes gülmeye başladı.

"Sabah sabah neden mandalina yedin ki zaten?"

Hyunjin sorduğu soruyu Jisung'a sorduğunu fark ettiğinde kendi kendine gözlerini devirdi.

"Peki neden yemek yemiyoruz öğle molası değil mi?"

Herkes tabiri caizse salak salak birbirine baktı ve aynı anda ayağa kalktılar.

"Bugün bunu hatırlayanın Sooah olması daha garip bence ama hadi gidip yemek yiyelim."

Sooah Somi'nin omuzuna şakasına vurarken hepsi birlikte sınıftan çıktılar.

"Oi Felix!"

Somi Felix'i gördüğü için onu da onlarla beraber yemeğe çağırdı çünkü yani Felix onun komşu kankasıydı.

"Hello guys!"

Felix kocaman gülerek yanında Seungmin ile yanlarına geldi. Felix sağolsun Seungmin'i herkes tanıyordu. Tatlı çocuktu.

"Haftaya da sınavlar başlıyor offf."

"Sanki çalışıyor da bir de şikayet ediyor."

Hyunjin ve Jisung birbirlerine sadece kendilerinin anlayabileceği bakışalarını attıktan sonra yemeklerine geri döndüler.

"Evet ya, sınav haftaları ben çok geriliyorum."

"Ben de."

Jisung anlamsız bakışlarını Somi ve Sooah'ya gönderdi.

"Sizin sınavları geçmek için çalışmanıza bile gerek yok şaka mısınız siz?"

"Aptal mısın çalışmasam senden bile düşük alırım gerizekalıyım ben."

"Kanka kendini bu kadar ezmeseydin keşke.."

Felix arkadaş seçimlerini sorgularken Seungmin tüm hayatını sorguluyordu zira bu masadaki kimse normal değildi.

"Bu sene notlarımı yüksek tutucam görürsünüz."

"Ben varya buna başka yerlerimle gülerim."

"Ulan bana diyene bak! Hyunjin bey sizin notlarınızla benim notlarım arasındaki fark ne acaba? Oh, benim en azından ingilizcem iyi."

Omzunu silkti Hyunjin.

"Ben de yüksek tutucam lan notlarımı hem benim bana yardım edecek sevgilim var."

"Somi de bana yardım eder."

"Kanka kız az önce kendine gerizekalı dedi sana ne yardımı dokunur bilemedim."

Somi de kendini tutamayıp bu saçma tartışmaya dahil oldu.

"Yoo gayet de iyi öğretirim bi kere."

"İyi tamam bu sınavlardan daha düşük notları alan diğerinin istediğini yapar."

Jisung Hyunjin'e bir saniye bile düşünmedem katıldı ve ikili bir iddiaya girdi.

"En azından notları yükselecek."

"Aynen."

Somi ve Sooah aralarında konuşurlarken zil çaldı ve herkes sımıflarına dağıldı.

Garip çocuk Jisung bu iddiayı kazanmaya kararlıydı.

[2]Thank U//Han JisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin