nine

769 89 11
                                    



"Hey man! İngilizceden 90 aldım. You?"

Jisung gülerek Hyunjinin yanına gitti.

"En fazla 82 alabildim be kardeşim bu eli sen kazandın."

"Oha lan baya yükseltmişsin ama."

Kafasını salladı Hyunjin. Gerçekten de çok çalışmıştı. Hatta bir dahaki sınavda 100 almayı planlıyordu.

"Bu iddia da iyi oldu ikiniz de çalışıyorsunuz resmen."

Somi Sooah'a katıldığını belli edercesine kafasını salladı. Şuan yemek yediği için konuşası yoktu.

"Neyse son iki sınav kaldı sonra bitiyor sonunda. Sınav haftasının bitişini nasıl kutluyoruz?"

Anlamayarak Jisung'a baktı Somi. Sınav haftası bitişi kutlaması diye bir kutlamayı ilk defa duyuyordu.

"O ne öyle sınav haftasının bitimi mi kutlanıyor buralarda?"

Masadaki Somi hariç herkes bu sefer Somi'ye anlamayarak bakıp hepbir ağızdan 'evet?' dediler.

"Nasıl oluyormuş o?"

"Toplanıyoruz, bütün gün sadece yiyoruz, dedikodu yapıyoruz falan."

"Diğer her gün yaptığımız şeylerin aynısı yani?"

Masadaki herkes senkronize bir şekilde Somi'ye göz devirirken Somi gülüyordu.

"Tamam tamam yaparız. Benim evime hiç gelmediğiniz için benim evime gelin o zaman."

Herkes kafasını salladı. O sırada zil çaldığı için hepsi birden masadan kalkıp sınıflarına dağıldılar.

Sınıfa gittiklerinde Jisung bir şey hatırlamış gibi çantasına gidip içinden Somi'nin kalemini çıkardı.

"Somi-yah bu kalemi bizde unutmuşsun."

Somi kaleme bakıp güldü.

"Oh demek sizde unuttum. En sevdiğim kalemimi kaybettim diye ağlıyodum iki gündür."

İkili gülerken Sooah sinsi bakışlarını Somi'ye yolluyordu.
Somi sırasına yani Sooah'in yanına gidince Sooah Somi'nin omuzunu hafifçe dürttü.

"Sen Jisung'un evine mi gittin?"

"Evet."

"Ne! Niye bana söylemedin neden gittin neler oldu?"

Somi gözlerini devirdi.

"Ders çalışmak için gitmek zorunda kaldık. Aslında bize gidecektik ama annem geceye kadar çalışıyordı benim de anahtarım yoktu. Annemle Jisung'un annesi arkadaş olduğundan da onlara gittik annem işten çıkana kadar orada kaldım."

Sooah Somi'nin anlattığı her şeyi ağızı açık bir şekilde dinledi. Sonra meşhur sinsi gülümsemesini yerleştirdi yüzüne.

"2 Ay veriyorum size. Salak değilseniz eğer iki aya anlarsınız ruh eşi olduğunuzu."

Somi göz devirip Sooah'un omuzuna hafifçe vurdu.

"Saçmalama."

[2]Thank U//Han JisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin