seventeen

676 79 9
                                    




"Ya! Sütümü geri versene hırsız!"

Jisung sahte siniriyle Somi'ye bağırırken kantindeki tanımadıkları insanlar dahil kimse artık buna şaşırmıyordu. Okuldaki herkes bu masadaki kimsenin normal olmadığını ve masanın diğer adının gürültü yuvası olduğunu biliyordu. Masadaki kimsenin bundan rahatsız olmaması da ayrı bir soru işaretiydi tabi.

Somi Jisung'un yüzüne bakıp gülerken elindeki sütten bir yudum aldı. Jisung gözlerini devirdikten sonra yemeğine kaldığı yerden devam etti.

"Bu akşam Chan hyung'un evinde film gecesi yapıyoruz hepinizi bekliyor."

Herkes geleceğine dair kafasını salladıktan sonra sanki yüz yıldır yemek yemiyorlarmış gibi yemeğine döndü.

"Kıtlıktan mı çıktınız diye sormayacağım bile."

Felix sınıfına geri dönerken masadakilerin onu pek de taktığı söylenemezdi.

Zil çaldığında herkes istemeyerek de olsa sınıflarına geri gitti.

*

"O zaman akşam saat 6'da Chan hyung'un evinde buluşuruz. Ben size adresi atarım."

Herkes kafasını sallayıp evlerine gitmek için yola koyulduğunda Felix ve Somi de birlikte yürüyorlardı.

"Ee nasıl gidiyor Jisungla?"

Felix Somi'ye dönüp göz kırptı.

"Ya! O ne demek öyle nasıl gitmesi gerek sanki?"

Somi'nin aklına Jisung ile takip edildikleri gün geldiğinde düşüncelerini toparlaması biraz zaman alacak gibiydi.

"Ne oldu Somi sen bi kızardın bir şey mi oldu yoksa?"

Felix gülerek Somi ile uğraşırken çok mutlu gözüküyordu.

"Ne olacak Felix sus sen."

Felix gülerek yürümeye devam etti. Somi de aklını boşaltmaya çalışıyordu.

Eve geldiklerinde ikili birbirlerine akşam görüşürüz diyip evlerine ayrıldılar.

Somi durup dururken Felix yüzünde aklına gelen şeyleri düşünmeyi durduramıyordu.

"Of salak çocuk!"

Kendi kendine söylenerek duş almak için banyoya ilerledi.

Salak Felix yüzünden aklını boşaltamıyordu şimdi de. Üstelik bunu düşünürken yaşanılanların gerçek olmaması gerçeği kalbini kırdığında düşünecek tonlarca daha fazla şeyi oluyordu.

Kafasındaki düşünceleri silmeye çalışsa da çok zorlandığından biraz uyumaya kara verdi. Uyanması gereken saate alarm kurup üzerindeki bornozuyla yorganının altına girip biraz uyudu.

*

Alarmının çalmasına 3 dakika kala telefonunun çalmasıyla uyandı Somi.

"Efendim?"

"Ne yaptın bro hazır mısın?"

"Yok brom uyumuştum şimdi uyandım hazırlanıcam şimdi."

"He tamam o zaman hazırlanınca ara beni."

"Tamamdır."

Felix ile konuşup telefonu kapattıktan sonra dolabından siyah jean ve bir tane de hoodie alıp giydi Somi. Saçları zaten kendiliğinden kurumuştu bu yüzden saçlarını sadece taradığında hazırdı.

Felix'i arayıp evden çıktı Somi.

"Çok uzak mı Chan hyung'un evi?"

Kafasını olumsuz anlamda salladı Felix.

"Yürüyerek 10 dakika."

İkili sohbet ederek yürümeye devam etti, Felix'in dediği gibi yaklaşık 10 dakikada varmışlardı. Somi'nin biraz ileriden gördüğü kişiyle gözlerinin açılması bir oldu.

"Kanka sen gir ben bi annemi arayıp geliyorum."

Felix Somi'ye kafasını salladıktan sonra Somi de bulduğu ilk yere saklanıp Naeun'un gitmesini bekledi.

"Somi-yahh!"

Ona doğru yürüken bağıran Jisung'u gördüğünde kolundan çekip eliyle ağızını kapattı. Jisung Somi ile birlikteyken ikinci kez neye uğradığına şaşırıyordu.

"Ne yapıyorsun?"

Jisung kendi yüzünden 10 santim uzaklıkta olan Somi'nin yüzüne indirdi bakışlarını.

Somi bir andan Naeun'u izlerken bir yandan da Jisung'a cevap veriyordu.

"Sessiz ol."

Jisung'a bakmak için kafasını kaldırdı Somi.

"Naeun orada.."

Aşırı yakın olduklarını fark ettiğinde Somi de ne yapacağını şaşırdı.

İkili 15 saniye kadar bakıştıktan sonra Jisung Somi'nin ağızını kapattığı elini tutup bulundukları yerden çıkardı ve Chan hyung'un evine yürümeye başladı. Somi neye uğradığına şaşırırken Jisung elini tuttuğu için peşinden gitmek dışında pek bir şansı yoktu.

Naeun'un yanından geçerken Naeun'un arkasından bağırarak söylediği şeyleri duyuyordu ama bir şey demedi.

Jisung Chan hyung'un kapısını çaldı. Kapının açılmasını beklerken Somi'ye döndü.

"Naeun senin kaçınman gereken biri değil. Tek başına olmak istemediğinde bana söyle, senin için her zaman orada olurum çünkü."

Chan hyung kapıyı açtı.

"Hoşgeldiniz!"

[2]Thank U//Han JisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin