Güven

327 11 4
                                    

Uzun zaman oldu :D ygs yüzünden vakit bulamadım onun için bu bölümü Melih'in ağzından yazmak istedim iyi okumalar :))

Umursamıyordum. Yaşadıklarımı, çevremdekileri, bana attıkları o iğrenç bakışları. Bunları haketmiştim ve kabullenmiştim. Alışmıştım da denebilir. Yaşıtarımın çığlık atıp kaçması gereken bir olayda tam tersi bir şey yapmıştım ve bu hayatımın geri kalanına mal olmuştu. O zamana kadar ışıl ışıl geçen günler bir anda fırtınaya hazırlanan bulutlar gibi karardı. Ta ki o elleri hissedene kadar. Gözleri gözlerime kilitlenip bana yalvaran bakışlarla bakınca o güne kadar kimseye hissetmediğim bir şey hissettim. Aşk mı ? Yoo henüz değil. İnsanlar bana güvenmezlerdi ben de onlara. Karşılıklı güvenlerimizi yitirmştik. Böyle bir durumda ve anlık bir olayda böyle bir şey olması imkansızdı. O gece odasına gittim çünkü merakıma yenik düştüm. İlk defa biri -bir kız- uzun süre aklımdan çıkmamıştı. Kimdi? Diğerleri gibi mi? Hayır. Onun farklı olduğunu onu ilk öpüşümde hissettim. Çok masum bir şey olmasına rağmen sanki ayaklarımın dibine yığılacak kadar korkmuştu. Ona baktığım anda bile kızarıyor ağzını açıp konuşamıyordu. Onun bir farkı vardı ama emin olamıyordum. Emin olduğum tek şey vardı.

Onun dudaklarını hissettiğim anda yaşanmaya değer görmediğim bu dünyada ölümsüzlüğü isteyecek duruma gelmiştim.

Daha önce de peşimde kızlar dolanmıştı. Onlara istediklerini vermeyince ertesi gün başka erkeklerin kucağında görmüştüm İSTİSNASIZ. Ama ondaki fark bana güvenmese de yaklaşıyordu. Her yakşaştığında ürküyordu ama inatla zincirlerini kırıyordu. En önemlisi değer veriyordu. Babamın bana bıraktığı tek şey olan  özel yapım kolyeyi hala boynunda taşıyacak kadar.

Onu kendimce sınıyordum. Beklemediği bir anda daha öpmüştüm. Amacım hala içimde olan güvensizlik duygusunu hak edecek biri olup olmadığını öğrenmekti ama yediğim o tokatla kendime geldim. Bir vuruşla domino taşları gibi dizilerek günden güne artan fikirlerim sırayla devrilmişti. O an emin oldum.

Güven duygusunun kilitleyip kalbimin bodrum katına attığım anahtarını ona teslim edecektim.

Aşk Korku DinlemezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin