,,Vždyť ti říkám, že Marinette není ten typ holek, který by po tobě letěl. Za se, že zatím vyhrávám."snaha se Chloe, když ji Adrien ukázal jeho chat s Mari. ,,To je teprve začátek. Říkám ti, že jí tak okouzlil, že se do mě zamiluje a budeme spolu už navěky."vychloubal se Adrien. Chloe dostala obrovský záchvat smíchu. ,,Ty sis něco vzal nebo co?" ,,Ne. Já to myslím smrtelně vážně."prohlásil a ona se nepřestávala smát.
,,Podle těch zpráv to tak nevypadá. Pěkně že odpálkovala. Vážně jsem netušila, že Marinette to takhle umí s otravnými modýlky."poznamenala Chloe, když se přestala smát. ,,Kdybychom nebyli nejlepší kamarádi od dětství, tak už se s tebou kamarádit přestanu."zakroutil hlavou Adrien. ,,Klídek Adrienku. Tak jestli chceš abych byla teď hodná kámoška tak jo no. A tím pádem ti radím, abys s ní někam šel."navrhla. ,,A kam jako? Nemám žádné zkušenosti s holkama."povzdechl si.
,,Myslím, že Marinette miluje Vánoce, takže nejspíš neví s nima. Co třeba na tu vánoční show? Dneska to začíná."prohlásila Chloe. ,,Ale vždyť víš, že mě otec nepustí."posmutněl Adrien. ,,Vždyť ti to teď několikrát prošlo. Byl si na trzích se mnou v parku a pak za tvojí Marinettkou v pekárně. Adriene no tak! Ty to dáš!"povzbudila ho. ,,Máš pravdu. Je čas ukázat otci, že nemůže mě ani mámě řídit život."pronesl rozhodně Adrien. ,,Tak se mi to líbí. No a protože to musíš dokázat sám, já už radši půjdu. Pak mi to řekneš. Pa!"oznámila Chloe a vzala všechny svoje věci. Než si to Adrien uvědomil, byla pryč.
,,Tak hádám, že půjdeme zase za pekařkou. No alespoň mi vem něco dobrého k jídlu."povzdechl si Plagg. ,,Nech toho Plaggu a radši mi pomoz. Přeji si strávit krásný den s Marinette."prohlásil Adrien a Plagg si zase povzdechl. Poté zazářil a splnil Adrienovi jeho přání. Adrien se zaradoval a popadl svůj mobil kde najel na chat s Mari.
Adrien Agreste: Jsi ve škole?
Marinette Dupain-Cheng: Ne, ve školce.
Adrien Agreste: Haha. Nech si ty vtipy.
Marinette Dupain-Cheng: Co zase potřebuješ?
Adrien Agreste: Víš jak dnes začíná ta vánoční show? Nešla bys tam se mnou?
Marinette Dupain-Cheng: To myslíš vážně?
Adrien Agreste: Proč bych neměl?
Marinette Dupain-Cheng: O můj bože! Konečně ji uvidím! Moc ráda půjdu!
Adrien Agreste: Do kdy jsi v tý školce? :D
Marinette Dupain-Cheng: Haha. Školu mám do tří.
Adrien Agreste: Výborně! Tak se sejdeme ve čtyři v tom parku, kde jsi mě málem zmasakrovala sněhovou koulí.
Marinette Dupain-Cheng: Domluveno. Ale teď mi pokračuje vyučování tak ahoj.
Adrien Agreste: Nezapomeň na to!Adrien se zaradoval a pak se pustil do svých úkolů, které mu Nathalie zadala. Těch několik hodin uteklo celkem rychle a když se podíval na hodiny, zjistil, že už je půl čtvrté. Vyšel ze svého pokoje až ke dveřím otcovy pracovny a zaklepal na dveře. ,,Dále."ozvalo se zevnitř. Adrien vešel a opět zavřel dveře. ,,Co potřebuješ Adriene?"zeptal se Gabriel, aniž by se na něj podíval. ,,Otče mohl bych se jet podívat na tu vánoční show? Prosím. Moc bych to chtěl vidět."poprosil Adrien. Gabriel si povzdechl. ,,No tak, když jsou ty Vánoce..." ,,Děkuji otče!"zaradoval se. ,,Ale pak budeš mít opět přísnější režim po Vánocích. Začínáš někam chodit moc často."dodal ještě. Adrien kývl a odešel z pracovny.
Ve svém pokoji si vzal pár věcí a oblékl se. Došel ven před svojí vilu, kde už čekal Gorila v limuzíně. Adrien nastoupil a auto se rozjelo. ,,Mohli bychom se zastavit ještě u toho parku, kde jsem měl před pár dny start s Chloe?"poprosil ho Adrien. Gorila chvíli vypadal, že bude odporovat, ale nakonec kývl. Vyrazili tedy k tomu parku. Tam už na rohu stála dívka zabalená v zimním oblečení, kterou Adrien moc dobře znal. Limuzína zastavila kousek od ní a Adrien vystoupil.
,,Tak slečno, můžete nastoupit."prohlásil. Marinette to vůbec nečekala a vyděsila se. ,,Adriene! Víš jak jsem se lekla."vykřikla. ,,Máś dávat pozor. Takhle by tě někdo mohl snadně unést. Ale teď nastupuj."rozkázal jí a ona ho poslechla. Podržel ji dveře od auta a Marinette nastoupila. Adrien si sedl vedle ní a limuzína se opět rozjela. Projížděla ulicemi Paříže, které byly všechny už Vánočně ozdobené. Dojeli až k také samozřejmě ozdobenému domu s velikou cedulí 'Velká vánoční show' s menším nápisem 'od 9.12.' pod tím.
,,Tady je to nádherné."prohlásila Marinette, když vystoupili z auta. ,,Ano je."souhlasil Adrien. ,,Tys tady nikdy nebyl?"zeptala se a on zakroutil hlavou. Společně se vydali ke vchodu. Zaplatili vstupné a vešli dovnitř. Nejdříve prošli kolem bufetu, kde si koupili trochu cukroví a nějaké pití. Poté se dostali si nádherného sálu kde se měla show konat. Sál byl napůl uvnitř a napůl venku, takže tam nebylo úplně nejtepleji, ale bylo to nádherné, jelikož se už stmívalo a vše se začalo pomalu rozsvěcet.
Marinette s Adrienem se posadili na místa, která dostali a nedočkavě pozorovali sál. Po pár minutách světlo u diváků zhaslo a zůstali svítit jen všechny možné vánoční stromky a další ozdoby a světlo na pódiu (já jsem blbá a nevím jak to mám popsat xd). ,,Vítám vás všechny na každoroční vánoční show, největší v celé Paříži!"prohlásil muž, který vstoupil na pódium. Řekl ještě pár věcí a pak už show začala. Bylo tam všechno možné. Od klasických tanečních vystoupení nebo zpěvu až po všechny možné kousky různých zvířat ve vánočních kostýmech a komická vystoupení. Oba dva si to celé moc užili.
___________________________________________
Konečně dnešní kapitola.
Omlouvám se za to nepovedený popisování tý show 😅 Jinak doufám, že se vám kapitolka líbí a já budu moc ráda když dáte ⭐ a 💬Ladynoiircz♥️
ČTEŠ
Zázraky se dějí ✔︎
FanfictionBlíží se Vánoce a tak se všichni připravují na milované svátky. Pro šestnáctiletou Marinette začíná prosinec katastroficky. Co všechno se, ale může změnit když se jí objeví záhadná bytost co jí chce plnit přání? A navíc není jediná, kterou takováhl...