❄️24. prosince

124 10 5
                                    

,,Dneska je Štědrý den!"vykřikla Marinette a vyskočila z postele. V rychlosti se oblékla a seběhla dolů do obýváku. ,,Veselé Vánoce!"pozdravili jí její rodiče. ,,Veselé Vánoce i vám."řekla a objala je. ,,Půjdeme připravovat jídlo na štědrovečerní večeři, tak můžeš zatím jít za svými kamarády, pokud nám nechceš pomáhat."oznámila Sabina. ,,Zavolám Alye." ,,Tak si to užij."řekl Tom a Mari se šla obléknout.

Vydala se k Alyinýmu domu. Asi v půlce cesty se ty dvě potkaly a objaly se. ,,Veselé Vánoce kočko!"vykřikla Alya a obě se začali smát. ,,Tobě taky." ,,A co budeš dneska dělat?" ,,Tak nejdřív tady budu s tebou a pak asi zajdu za Adrienem. Večer budeme slavit s rodinou."oznámila Mari. ,,Hm...tak za Adrienem jo?"zajímala se Alya a povytáhla obočí. ,,Alyo! Ty toho vážně nikdy nenecháš. Jsme jen kámoši!"okřikla jí. Alya už radši nic neříkala. ,,Tak půjdeme ještě na trhy. Na Štědrý den jsem tam ještě nebyla."změnila téma Marinette. ,,Proč ne."

Za chvíli dorazili na trhy. Bylo tam docela dost lidí. Obešli zase úplně všechno. Už toho ale moc nekoupili. Všude bylo ještě víc ozdob než předtím a když začalo sněžit, všude byla nádherná vánoční atmosféra. ,,To jsou tak krásné Vánoce."zasnila se Marinette. ,,Protože dostaneš dárek od Adriena že?"poškádlila jí Alya. ,,Vánoce mi těmito řečmi nezkazíš."odsekla Mari. ,,A proč by ti je měli kazit? Naopak je vylepší."prohodila Alya a Mari jí zpražila pohledem.

,,Zavolám Ninovi. Nevadí?"navrhla Alya. ,,V pohodě." ,,Super. Tak ty můžeš zavolat Adrienovi a půjdeme na dvojité vánoční rande." ,,Alyooo! Tohle vážně poslouchat nebudu." ,,Tak promiň. Ale mobil by přijít alespoň jako tvůj kamarád?" ,,Budeš snažit mi ho dohodit, takže mě."odsekla Marinette. Alya si vyndala mobil a zavolala Ninovi. Ten jí to ale nezvedal a tak dívky pokračovali samy.

🎄🎄🎄

Adrien se nadšeně vzbudil už brzy ráno. Vyskočil z postele a udělal si svou ranní hygienu. Poté došel do jídelny, kde na něj už čekala Emilie. ,,Dobré ráno mami."pozdravil jí. ,,Veselé Vánoce Adriene."řekla Emilie a objala ho. ,,Tobě taky."usmál se Adrien. ,,Akorát nevím co budeme dělat. Nemáme nic, ani vánoční stomek a nevím jestli to stránek ještě teď."povzdechla si. ,,Něco mě napadá. Počkej chvilku."prohlásil a vrátil se zpátky do pokoje. Popadl mobil a napsal zprávu a poslal jí do nové skupiny kde byli Marinette, Chloe, Alya a Nino:

Ahoj milý přátelé,
mám takový nápad. Co kdybychom my a naše rodiny strávili letošní Vánoce společně? Samozřejmě pokud nechcete tak nemusíte, ale já a moje máma bychom byli moc rádi. Víte jsou to vlastně moje první Vánoce. Otec je nikdy nechtěl stavit a já ho musel poslouchat. Ale když je pryč, chci si ty první užít nejlépe s vámi všemi.
Adrien :3

Za chvíli už začínal dostávat odpovědi:

Nino Lahiffe: Bezva nápad kámo! Moje rodiče souhlasí. V kolik máme přijít? Ak vám?

Adrien Agreste: Přijďte v pět hodin.

Chloe Bourgeois: Samozřejmě, že přijdu! Nevim jak rodiče, ale já určitě. Naši Vánoce moc neslaví. Pořád jen pracují.

,,Adriene? Můžu mít otázku?"zeptal se zničehonic Plagg. ,,Jasně."odpověděl Adrien a dál něco dělal na mobilu. ,,Že tohle děláš jen kvůli tom mu, že chceš být s Marinette?" ,,Jak tě něco takového napadlo? Jen chci slavit Vánoce s přáteli."oznámil Adrien a nechápavě se na Plagga podíval. ,,No dobře."zamumlal Plagg a dál si prohlížel sýry. Adrien se na něj s nechutí díval. ,,Jak to můžeš pořád jíst?"nechápal. ,,Ty vážně nevíš co je dobrého. No nedivím se, když si ani nepřiznáš, že chceš být s Marinette." Adrien už to radši nekomentoval. Cinkl mu mobil a on uviděl zprávu od Marinette a zaradoval se. Plagg se nad jeho reakcí uchechtl a dál se věnoval sýru.

Zázraky se dějí ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat