,,Takže mě dobře poslouchejte, budete se střídat po hodině. Vždycky bude u stánku alespoň jeden. Všechny informace k produktům máte v tamtěch deskách. Jestli přijdu na to, že jste si někdo něco vzal nebo nějaké peníze, tak si mě nepřejte! Je vám vše jasné?"rozkazovala učitelka čtveřici žáků. Všichni čtyři kývli. ,,Tak super. První jsou na řadě dívky, tak běžte."prohlásila a pak odešla.
,,No tak si to užijte. Za hoďku jsme tady."řekl Nino a políbil Alyu. Kim jim zamával a oba se někam vydali. ,,Tak tohle bude dlouhý den."povzdechla si Alya. ,,Nedramatizuj to Alyo. Podívej se na to krásnou vánoční atmosféru všude."povzbudila jí Marinette. ,,Ty jsi vážně blázen." ,,Prosimtě. Vždyť ti budeme jen tři hodiny dohromady." ,,Ale budeme tady stát na jednom místě. Místo toho jsme mohli jít nakupovat."připomněla jí. Marinette jen pokrčila rameny.
,,Dobrý den, mohla bych si tady od vás něco koupit?"přerušila je nějaká paní. ,,Samozřejmě. Co byste chtěla?"zeptala se jí Marinette. U jejich stánku byli nějaké vánoční vánoční výrobky. Měli tam několik druhů svícnů,stromky s čajem, podtácky jako různé vánoční postavy například santa, sob, sněhulák a tak dále a i nealkoholický punč pro děti. Žena si vzala dva svícny a jeden stromek. Zaplatila a odešla. K překvapení obou dívek k jejich stánku chodilo docela hodně lidí.
,,Jak dlouho ještě?"povzdechla si Alya. ,,Nechápu co ti pořád tak vadí. Ale už jen pět minut a střídáme se."oznámila Mari. ,,Konečně!"zaradovala se a Marinette se jen ušklíbla. Obsloužili posledního zákazníka a už viděli kluky, jak se vrací ke stánku. ,,Tak je to na vás. Ale je to příšerná nuda."prohlásila Alya. ,,Zas tak strašný to není. Alya přehání."trvala si na svém Alya. ,,No tak myslím, že asi sami uvidíme jaké to je."zasmál se Nino. ,,Tak za hodinu přijďte. Ne, že nás tady necháte."upozornil Kim. ,,Tak já rozhodně přijdu."pronesla Mari, ale to it jí Alya vzala za ruku a táhla pryč.
,,Tak co budeme tu hodinu dělat?"zeptala se, když poodešly od stánku. ,,Nevím. Asi zase jen tak chodit mezi stánky a nakupovat."navrhla Marinette. ,,Jo. Lepší plán nemáme. Můžeme zajít i do obchoďáku."souhlasila Alya. Společně procházeli mezi různými stánky a sice se všude rozhlížela kolem sebe. Naštěstí si toho Mari nevšimla. ,,Koukej Marinette! Není to ten svetr, který si tak chtěla?"promluvila zničehonic a ukázala k jednomu stánku. Marinette se tam taky podívala. ,,No není to úplně on, ale je mu podobný."prohlásila. ,,A nechceš si ho koupit?" ,,Asi jo." ,,Tak já tady na tebe počkám."
Marinette se vydala ke stánku a aha zůstala stát na místě. Když se Mari trochu vzdálila, vytáhla mobil a začala volat. ,,Tak kdykoliv mezi čtryřmi a pěti."řekla do mobilu a pak zase zavěsila. Po chvílí se Mari vrátila zpátky i se svetrem. ,,Tak můžeme jít dál?"zeptala se. Alya kývla a šly. Koupily ještě pár věcí a pak zjistily, že jejich hodina volna skončila a musí jít zase prodávat. Vydaly se tedy totéž je stánku.
,,Jdete o minutu pozdě."upozornil je Kim a ukázal na hodinky, které ukazovaly 16:01. Obě dívky protočily očima a vlezly si stánku. Kluci šli mezitím opět pryč. ,,A je to tu zas."povzdechla si Alya. Marinette už to nekomentovala a začala obsluhovat zákazníky. Zase jako předtím bylo docela dost zákazníků. Asi po půl hodině jim začali docházet výrobky i punč a tak Alya rozhodla ani se nezeptala Mari, že dojde pro další věci, aby se mohla trochu hýbat. To ale nebyl ten pravý důvod proč tam šla. Nechtěla, aby Marinette náhodou nepropásla speciálního zákazníka, který tu měl projít a udělala dobře.
,,Užijte si Vánoce."popřála Marinette pánovi, který si zrovna kupoval jeden z jejich svícnů. Pán odešel a na řadu prodej další zákazník. ,,Marinette?"pronesl známý hlas. Marinette se podívala jsi před ní stojí a v zápětí toho litovala. ,,Já si říkám, že mi jsi nějaká povědomá."dodal blonďák. ,,A-Adr-iene? C-co t-tady děl-láš?"vykoktala. ,,Chloe říkala, že tady máte prý dobrý věci."pokrčil rameny Adrien. ,,J-jo jasně. No tak si vezmi co chceš a běž."nařídila mu a zklonila hlavu. ,,Nemohli bychom si v klidu promluvit?" ,,Nevidíš, že tady mám práci?"
,,Ale jistě, že můžete!"vložila se do toho Alya, která se tam najednou objevila i s několika krabicemi. ,,Alyo!"okřikl a ji Mari. ,,Jen běž. Já to tady chvíli sama zvládnu."řekla a doslova jí vyhodila ze stánku. Marinette se na ni nechápavě podívala, ale Alya na ni jen mrkla a pak odstrčila i Adriena směrem k Marinette a věnovala se dalšímu zákazníkovi. Adrien a Marinette vedle sebe chvíli jen mlčky stáli. Po chvíli se Adrien odvážil promluvit. ,,Ehm... Tak nemůžeme si jít třeba sednout?"navrhl a ukázal k lavičkám poblíž. Marinette kývla a opět mlčky se tam vydali.
Posadili se a zase promluvil Adrien. ,,No...takže asi bych se ti měl omluvit. Za tu pusu. Netuším co to do mě vjelo. A vím, že jsem to neměl dělat, ale prosím mohla bys se se mnou ještě bavit?" Marinette chvíli mlčela a pak se konečně taky odvážila promluvit. ,,Já...asi bych se měla taky omluvit. Moje chování možná mohlo trochu vyžádat, že...bych s tebou něco chtěla mít. A taky byla to jen jedna blbá pusa a já jsem byla asi zbytečně moc uražená." Adrien se usmál. ,,Takže kámoši?"zeptal se. ,,Jasně."usmála se i Marinette.
,,Takže ty teď prodáváš u stánku?"zajímal se Adrien. ,,Je to jen na jeden den. Školní akce."vysvětlila. ,,Proč mám pocit, že není náhoda, že mě Chloe poslala zrovna tam." ,,Protože to asi opravdu není náhoda. Možná se spikla s Alyou, protože ta se taky chovala divně. Kdybys viděl jak moc trvala na tom, aby šla pro další zásoby ona a ne já."zasmála se Mari. ,,A nějaká bys se za ní vrátit?" ,,Máš pravdu. Za dvacet minut máme pauzu, takže nechceš se pak se mnou projít po trzích?"navrhla. ,,A nebude to Alye vadit?"zeptal se. ,,No když tohle zorganizovala, tak by rozhodně nemělo."prohlásila Marinette a vydala se s úsměvem na tváři ke stánku.
,,Takže co bylo?"zeptala se hned Alya, když Mari došla ke stánku. ,,Hele Alyo já vím, že si to zařídila ty. Ale aby bylo jasno, my jsme jen kámoši."prohlásila Marinette. ,,No to se ještě uvidí."řekla si spíš pro sebe Alya. Marinette nad tím zakroutila hlavou. ,,Prosím ať přestane. Já tohle nedávám."zašeptala ke svojí kabelce. Zevnitř se ozval tichý smích a pak kabelka mírně zazářila. Markéta se pro sebe usmála.
Když holkám zkončila druhá směna u stánku, Marinette a Adrien spolu procházeli stánky. Alya je společně s Chloe zdálky pozorovaly a usmívaly se. ,,Jsem si jistá, že se dají dohromady."zašeptala Alya Chloe. ,,Já taky i když to znamená, že prohraju sázku."prohlásila Chloe. Když v osm zkončil celý prej na jejich stánku, Marinette, Alya, Adrien i Nino se sešli u stromu uprostřed trhů a společně si povídali. Z Adriena a Nina se stali dobří kámoši a tak se domluvili, že budou také vídat. ,,Teď už se mu nevyhneš. Je to nejlepší kámoš mého kluka."pošeptala Alya Marinette.
___________________________________________
Zdravím u nové kapitoly!
Takže se nám to dva konečně usmířili a jak to bude pokračovat?☺️♥️ No dozvíte se to. Snad vás kapitola potěšila. A Vánoce už jsou za 9 (no spíš už 8 xd) dní! Mějte se 😂😘Ladynoiircz💞
ČTEŠ
Zázraky se dějí ✔︎
FanficBlíží se Vánoce a tak se všichni připravují na milované svátky. Pro šestnáctiletou Marinette začíná prosinec katastroficky. Co všechno se, ale může změnit když se jí objeví záhadná bytost co jí chce plnit přání? A navíc není jediná, kterou takováhl...