🎆Nový rok🎆

119 11 7
                                    

,,Šťastný nový rok!"vykřikli všichni naráz a odpálili ohňostroj. Celá skupina lidí pozorovala, jak do vzduchu létají barevné petardy. Kolem nich se každou chvíli objevovali další a další ohňostroje. Všichni se radovali a nadšeně objímali své kamarády.

,,Pojďme to pořádně oslavit!"vykřikl Nino a opět pustil hudbu i ven. Ostatní se pustili do tance a ujídali jednohubky a brambůrky. Při tom popíjeli různé nápoje. Pokračovali v hraní her a občas odpálili další ohňostroj. Marinette se vzdálila od ostatních a pozorovala nádhernou noční Paříž s ohňostroji.

,,Šťastný nový rok má dámo."pošeptal jí kdosi do ucha a zezadu jí objal. Marinette se usmála a obrátila dvou hlavu k Adrienovi. ,,Tobě taky zlato."pošeptala mu Mari a také ho objala. Adrien ji jemně políbil a ona mu polibek oplatila. Z jednoho polibku se stalo líbání a zamilovaná dvojice stála pod hvězdným nebem s ohňostroji v pozadí.

,,Ehm...ehm."ozvalo se za nima mírně odkašlání. Oba dva se otočili a spatřili Alyu, která tam stála a škodlibě se usmívala. Marinette pozvedla obočí a Adrien, který startuje držel Marinette kolem pasu se na ní nechápavě podíval. Alya dostala záchvat smíchu a pak pronesla: ,,Tak teď jste měli vidět ty vaše výrazy."smála se. ,,Ale jenom jsem vám chtěla říct, že si jdeme ven něco zahrát, tak jestli se nepřidáte."dodala.

Ti dva se na sebe podívali a pak kývli. Všichni tři se vydali zpátky k ostatním. ,,Tak jdeme!"křikl Nino a všichni vyběhli z chaty a z terasy do bílého sněhu. Pár lidí po sobě hned začalo házet sníh a jiní radši stáli opodál. Někteří už byli trochu opilí a křičeli,  tak že bylo dobře, že kolem byli jen louky a lesy a k centru města to bylo daleko.

Adrien popadl Marinette a hodil s ní si sněhu. Marinette se začala ihned smát a jak že sebe oklepala sníh, který ji zakryl tvář, vztala a pokusila se to Adrienovi oplatit. Ten se ale jen tak nenechal a rozběhl se k nejbližšímu stromu. Tam začal vytvářet sněhové koule a házel je po ní. Ta se už také po druhé nenechala a doběhla až k němu a hodila mu sníh přímo do obličeje.

,,Tak tohle ti oplatím!"prohlásil Adrien, když si shazoval sníh. ,,To jsi říkal i minule a pořád nic neděláš."odsekla Mari a rozběhla se pryč. Adrien byl ale rychlejší a chytil jí dřív než mu stihla utéct. ,,Tak teď mi už neutečeš."prohlásil a zvedl si jí do náručí. S Marinette došel k ostatním. Alya a Nino se líbali kousek od ostatních. Kim byl docela opilý a něco pořvával a při tom poskakoval ve sněhu. Ivan a Nathaniel na tom byli podobně. Rose s Julekou si povídali a při tom po sobě házeli sníh. Alix, Mylene a Max si pořád chodili pro nějaké jídlo a povídali si. Max občas odpálil nějaký ohňostroj. Chloe se překvapivě docela sblížila s Lukou.

Hudba hrála dál a nikdo moc nevnímal Marinette ani Adriena. ,,Tak to vypadá, že se budeme muset zabavit sami."prohlásila Marinette, když viděla, že se všichni věnovali svému. ,,Tak pojďme támhle. Je tam nějaký altánek."navrhl Adrien. ,,Proč ne."pokrčila rameny Mari a vydali se k tomu altánku.

,,Tohle je opravdu nádhera."poznamenal Adrien, když došli na místo a sledovali tu krásu kolem. Noční Paříž ještě s vánočními ozdobami a všude kolem barevné ohňostroje. Kousek od nich se rozsvítil červeno-zelený nápis Happy new year 2021. Oběma bylo hned jasné, od koho byl tento pozdrav. ,,Tak tedy jak na nový rok, tak po celý rok že?"zeptala se Marinette a usmála se. Adrien ji úsměv oplatil. Políbili se a ona si přáli, aby jim to vydrželo nejen po celý rok, ale po celý život.

The end

___________________________________________

Šťastný nový rok! 🎉
Je tady ještě úplně poslední kapitola tohoto příběhu. Je to sice krátký, ale jako takový epilog to myslím ujde😂

Chci moc poděkovat všem, kteří tento příběh četli, hlasovali a komentovali. Poprosila bych vás, abyste mi napsali vás názor na celý příběh. Doufám, že se vám líbil. Ještě se chci omluvit za všechny chyby a překlepy, které se tam objevily😅♥️

A jako poslední vám chci popřát hodně štěstí do nového roku 2021. Doufám, že si ho užijete a třeba máte i nějaké předsevzetí. Já sama mám jako jedno z toho, že příběh Neobyčejní budu psát minimálně jednu kapitolu týdně. První bude hned zítra, takže budu moc ráda, když půjdete i ten příběh číst 😂♥️

Mějte se hezky
Ladynoiircz💞

Zázraky se dějí ✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat