Selamlar...
Hayalet okuyucularım artık size diyecek bir şey bulamıyorum üzgünüm..:/
Güzel bir bölümle geldim.
Yukarıya bir Karadeniz şarkısının akustik versiyonunu koydum. Açmayı unutmayın. ^^
Keyifli okumalar.💫
6. Bölüm
Bugün cumartesi. Sevim teyzeyle konuştuk eski sınıf arkadaşlarımla buluşacağım. İzin aldım. Hızla odama çıkıp hazırlandım. Heyecanlanmıştım. Çok özlemiştim onları. Hazırlanmam bitince evden çıktım. Buluşma yerine vardığımda bir arkadaşım elini kaldırarak bulundukları yeri işaret etti.
Adımlarımı hızlandırıp onların olduğu masaya gittim ve kocaman gülümsedim.
"Ooo Ceren hanım özledik sizi."
"Kimler gelmiş kimler?"
Tek tek sarıldım hepsine onları o kadar çok özlemişim ki..!
Sohbetler, espriler havalarda uçuştu. Günler sonra ilk defa kendimi bu kadar rahat hissettim. 'İşte!' Dedim 'işte ait olduğum yer onların yanı, burası.'
Yaşadıklarımı anlattım, olanları anlattım hatta Berk'i bile anlattım ama Kerem'i anlatmadım. İçimden gelmedi.
Bazı arkadaşlarım "Berk senden hoşlanıyor." Falan diyorlardı. Bende reddetiyorum. Çünkü Berk gerçek bir arkadaş benim için. Sevgili değil!
Eve dönüş yolunda o gün Kerem'le gördüğüm kızı gördüm. Baktı baktı baktı ve ilerledi. O bana dik dik baktıkça bende ona onun bana baktığı gibi baktım. Bu Kerem'in sevgilisi miydi? Bu kimdi? Hem banane ki değil mi ama?! Yok sevgilisi değildir. Yok yok.
Kızın arkasından bakarken önümde birinin durduğunu hissettim yavaşça önüme döndüm.
"Kerem!"
"Ceren!"
"Ne oldu?" Dedim merakla.
"Kıza neden öyle baktın?" Dedi muzipçe gülerek.
Kesin kıskandığımı düşündü!
Doğru mu düşündü; eh biraz!"O da bana baktı." Dedim omuz silkerek.
"Kim O kız?"
"Çok mu merak ettin?"
Ha! Birde merak etmiş gibi oldum. Tabiki merak etmedim.
Birazcık ettim."Hayır tabiki. Sadece sevgilinse söyle bana öyle bakmasın."
Bakalım sevgilisi miydi?
"Tamam söylerim." Dedi sırıtarak.
"Y-yani senin sevgilin mi?" Dedim anlam veremediğim şekilde üzülürken.
Aslında üzüntüme anlam veriyordum...
"Hmm bilmem." Dedi hâlâ gülerken.
"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Evet." Dedi anında cevap vererek. Küçük bir kahkaha attı.
Sevgilisi değilmiş yani!
"Yani O kız senin sevgilin değil mi?" Dedim sesimin heyecanlı çıkmamasını özen göstererek.
"Hayır." Dedi kafasını sallayıp.
"Kim O zaman?"
Sevgilisi değilse kim ki bana öyle bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARIM KALAN HAYAT (Tamamlandı)
Romanzi rosa / ChickLitCeren, Kerem'e doğru döndü. 'Bay Ukala ağlıyor musun sen?' Kerem kafasını önüne doğru eğdi. Daha sonra kafasını kaldırıp buruk bir gülümsemeyle baktı Ceren'e. Ceren'in gözlerinden yaşlar usulca akıp giderken gözlerini Kerem'den alamıyordu, sanki ora...