Esma...
Neredesin Esma?
Neredesin ey şehadetin gelini?Sözde senin şehide olduğun yaştayım.
Sen Allah yoluna canını feda etmişken ben bu yolda tırnağım kırılsa isyan bayraklarımı çekerim.Sen ömrünü O'nun yoluna adamışken ben bir saatimi bile harcayamam.
Sen hiç bıkmadan çalışırken, öğrenmeye olan açlığın hiçbir zaman dinmemişken; ben iki sayfa Kur'an okumaktan acizim.İşte bu yüzden nasip olmadı mı sana şehadet?
Hak ettiğin için.
Şehit gibi yaşadığın için.
İşte bu yüzden sen biiznillah cennet bahçelerindeyken ben hala sürgündeyim.
Biz hala sürgündeyiz...Esma...
Ben bugün de ağlıyorum.
Sana değil, şehitlere değil.
Kendime...
Her seferinde daha iyi bir kul olacağına söz verip; her seferinde nefsine uyan, şeytana kanan, asıl amacından uzaklaşan kendime...Esma...
Bugün seninle aynı yaştayım.
Esma..
Bugün seninle aramda yüzyıllar var...*Âhh azizim,
Mısır'da Esma olmak vardı.
Ölümlerin içinde diri kalmak vardı...Mevsimlerin şehadeti, tarihlerin 14 Ağustos'u gösterdiği bir gün. Üstad Mehmet Akif Ersoy'un dizilerindeki gibi geçen saatler;
Ölü indirmekte gökler, ölü püskürmekte yer.
O ne büyük tipidir, savrulur enkazı beşer.༄
Es-Selamun aleykum.
•Bugün günlerden acı, göz yaşı ve hüzün...
Bugün Esma el-Biltaci'nin şehadetinin 6. yıldönümü. Gözümdeki yaşın, yüreğimde ki yangının sebebi onun şehadeti değil, kendi aciz ahvalimdir.
Hayır vallahi ben şehitler için üzülecek değilim.
وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ ف۪ى سَب۪يلِ اللّٰهِ اَمْوَاتٌۜ بَلْ اَحْيَٓاءٌ وَلٰكِنْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿١٥٤﴾
154 - Allah yolunda öldürülenlere "ölüler" demeyin. Hayır, onlar diridirler. Ancak siz bunu bilemezsiniz.
Bugün üzerimdeki hüznün sebebi bu yolda ölüp ölmeyeceği belli olmayan kendimdir.
Ben bugün kendim için ağlıyorum...Esma...
Söylenecek çok şey var.
Lakin benim dilim ancak bunlara döndü.~~~~~~~~~~~
Bugün benim cihadımın başladığı gündür.
Bugün benim uyandığım ve sizleri uyanmaya çağırdığım gündür.Bugün ben devrimciyim.
Günah kokan bu çağa, bu ortama yaptığım devrim de bana yoldaşlık etmek isterseniz çok sevinirim.Bu devrime ortak olmasını istediğiniz kişileri de etiketlerseniz bu aciz kulun yüzünde bir tebessüm oluşmasına vesile olursunuz.
Allah'a emanet olun 🍂
-Nira
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEVİN | 🕊️
Short StoryÇiçekli cümleler yazacağım Aylan, Çiçeklerle devrim yapanlara ithafen. Kurşun değil, şiirler salacağım zalimin üstüne, Ben nasıl savaşılır bilmem ki. ☾ *Devin: hareket, kımıldanış. *Yayın tarihi: 2021-2022 *Yazılarımın izinsiz alınmasına rızam yoktu...