"Hey, kaçma! Seni eninde sonunda yakalayacağız! Bunu sen de biliyorsun!"
Sağda bir sokak bulduğumda hemen girdim. Tabelaya bakmamıştım ve çıkmaz sokak olduğunu bilmiyor, elimden geldiğince hızlı koşuyordum.
Bir süre sonra büyük duvar ile bakışırken arkadan gülme sesi gelmişti. İşte şimdi bitmiştim.
"Seni yakalayacağımızı söyledik değil mi? Neden boşuna kendini yordun ki?"
Hiçbir suçum yoktu aslında. Tüm hayatımı dansıma ve derslerime adamış bir insandım.
Zaten sorun bundaydı. Dans yarışması yapılmış ve kazanmıştım. Sahneye ben çıkacaktım. Fakat ikinci olanın -sadece tahminim- tanıdıkları beni dövüp sahneye çıkmamı engelleyeceklerdi. Böylece ikinci olan çıkacaktı.
Sırtıma ve bacağıma aynı anda yediğim sopa darbesi ile yere düştüm. Karnımı tekmeliyor, sırtıma vuruyorlardı. Arada kaldırıp yumruk atıp beni tekrar yere atıyorlardı.
Ağzımda biriken yoğun demir tadı kusma dürtümü bastırıyordu. Ama kendimi tutuyordum. Ya da tutmaya çalışıyordum. Bir de bunu yapamazdım.
Kesinlikle tanınmaz haldeydim. Artık cidden bir süre dans edemeyebilirdim. Yani amaçlarına ulaşmışlardı.
Tam büyük bir sopa darbesi daha gelecekti ki beklediğim darbe gelmedi. Fakat bir ses duydum.
Bir yumruk sesine benziyordu.
Gözümü açmaya çalıştım. Zorda olsa görebilmek için elimi kaldırdım ve gözümdeki kanları sildim.
Herkes yerdeydi. Sopalar yerde ve her yer kandı. Fakat ayakta bir kişi vardı.
"Bana bakın, onu sadece ben dövebilirim anladınız mı?!"
Daha sonra beni kaldırdı. Tüm ağırlığım ondaydı fakat hiç ağırlığımı ona vermemişim gibi yürüyordu.
"Bir daha sizi Yunho'nun yanında görürsem yarıda bıraktığım işi bitiririm!"
Daha sonra beni oturttu ve yüzümü peçete ile sildi. Sonra ise sırtına aldı ve gitmeye başladık.
Beni kurtaran kişinin kim olduğunu kokusundan anladığımda teşekkür edemeden bayılmıştım.
O kişi benim her gün korkarak yaşamamı sağlayan kişiydi. Beni neden kurtarmıştı bilmiyorum ama,
O kişi Mingi'ydi...
______________________________________
Selaammm yeni bir hikaye ile karşınızdayım
Umarım beğenirsiniz...
Sizi seviyorum♡♡♡♡
Çok tatlısınız ağlamak istiyorum ühüğHep böyle tatlı olun🥺💙
SİZE KOCAMAN BİR NAZAR DUASI
osjdnsznzbnshxnd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙿𝚜𝚢𝚌𝚑𝚘 // 𝚈𝚞𝚗𝙶𝚒 ⟨✓⟩
FanfictionTanınmayacak haldeydim. Buna emindim. Amaçlarına ulaşmışlardı. Artık kesin bir süre dans edemeyecektim. Tam bir sopa darbesi daha yiyecekken beklediğim darbe gelmedi. Ama bir yumruk sesi duydum. Zoraki bir şekilde gözlerimi açtığımda ise beni döven...