8

1.1K 138 150
                                    

"Aferin Yunho. Çabuk toparlandın ve eskisinden daha istekli ve iyi dans ediyorsun."

  Bunu söyleyen hocama gülümsedim ve üzerimi değiştirmek için soyunma odasına gittim.

  Mingi ile bir haftadır konuşmuyorduk. Okulda karşılaşıyorduk fakat benden kaçıyordu. Arkadaşları bana kötü bakışlar atıyordu.

  Hongjoong'un dediği gibi aramızda bir şey olmuş olabilir miydi?

  Hayır. Olamazdı.

  Üzerimi değiştirdim ve çıktım. Telefonum çaldığında cebimden çıkarttım ve arayan Yeosang'a cevap verdim.

"Neredesin?"

"Dans dersimden çıktım şimdi. Eve geliyorum. Noldu?"

"Acilen konuşmamız lazım."

"Tamam senin eve geliyorum."

"Tamam. Çabuk ol."

  Yeosang'ın evi yolumun tam tersiydi ve otobüse binmem gerekiyordu. Bende geri gidip otobüse bindim.

҉

"Mingi bu aralar senden kaçıyor değil mi?"

  O ne alakaydı şimdi?

"Evet de niye sordun?"

"Arkadaşları yüzündenmiş."

"Bana ne bundan. Neden kaçıyorsa kaçsın."

"Bak dinle. Bu arkadaşları Mingi'nin senden hoşlandığını düşünmüş. Bu da hoşlanmadığını göstermek için senden uzak duruyormuş."

"Eee yani?"

"Yanisi bu. Çocuk isteyerek kaçmıyor senden. Ha bir de bunu sana vermemi istedi. Bekle geliyorum."

  Yeosang odasına gitti ve orta boyutta bir kutu getirdi. Bu ne der gibi baktığımda alsana salak bakışları attı.

  Kutuyu aldım ve açtım. İçinde bir krem kutusu ve bir not vardı.

Yunho sana bunu vermeyi unutmuşum. Geçmeyen yara izlerin varsa bunları sür. Bir hafta sürmeden geçmeye başlar. Kendim veremediğim için üzgünüm. Lütfen affet.

Mingi...

  Sebepsizce gözlerim dolmuştu. Bu çocuk bana ne yapıyordu?

"Ağlayacaksın herhalde dur peçete getireyim."

  Gülerek söylediği söze karşı sinirliymiş gibi yaparak cevap verdim.

"Ya salak salak konuşma. Otur yok öyle bir şey."

"Bu çocuk sana ne yaptı? Ya da sen ona ne yaptın da birden seni dövmeyi bıraktı ve iyi davranmaya başladı?"

"Valla onu ben de çok merak ediyorum."

  Bunu dedikten sonra aynanın karşısına geçip kremi yüzümdeki yaralara sürdüm. Fakat aklıma bir şey gelmişti.

  Mingi benden daha kötü dayak yemişti.

  Acaba onda var mıydı?

  Gidip her şeyi daha kötü yapmak istemezdim ama merakımı da burada oturarak da geçiremezdim.

"Ben gidiyorum."

"Bekle nereye? Daha yeni geldin."

  Küçük bir sırıtış attığımda o da sırıttı ve kapıyı açtı.

  Tam binadan çıkacakken bağırışını duydum.

"O çocuğa sakın aşık olayım deme Yunho! Boğarım seni."

"Peki anneee!"

  Kapıdan çıktım ve durağa gittim. İçimde büyük bir heyecan vardı ama sebebini bilmiyordum.

  Ama bu heyecan her ne olursa olsun Yeosang'ın dediği gibi o çocuğa asla aşık olmayacaktım...

______________________________________

Bu arada Mingi ileride neden Yunho'yu dövmediğini söyleyecek.

Sizleri seviyorum 💙💙💙💙💙

𝙿𝚜𝚢𝚌𝚑𝚘 // 𝚈𝚞𝚗𝙶𝚒 ⟨✓⟩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin