"Mingi selam."
"Selam Yunho. Daha evden yeni ayrıldım hemen özledin mi?"
"He Mingi özledim. Ondan aradım. Bak yarın Hongjoong'un işi çıktı. O yüzden gelme sen tamam mı?"
"Peki tamam. Ondan sonraki gün gelirim."
"Yok. Yok gelme ondan sonraki gün de işi var."
"Peki ne zaman müsait olursa o zaman gelirim."
"Tamam o sana söyler zaten ne zaman müsait olacağını."
"Tamam görüşürüz. Kendine iyi bak."
"Tamamm sendee."
Şimdi sırada San gittiğinden beri ağlayan Hongjoong'u rahatlatmak vardı.
"Hongjoong yeter artık..."
Yeosang hem Hongjoong'un omzunu sıvazlıyor hem de konuşuyordu.
"Ya bana nasıl bağırdığını görmediniz mi? İlk defa yaptı bunu bana. Uzun zamandır arkadaşız. Ona ne oluyor bilmiyorum ama bana patlaması çok kalbimi kırdı."
Yüzünü ellerinin arasına aldı ve ağlamaya tam gaz devam etti.
"Bilerek yapmamıştır. Onların ikisinin ne kadar kavga ettiğini sen de biliyorsun. O yüzden ağzından çıkmıştır. Takma nolur. Ağlama artık."
Sırada San'ı aramak vardı.
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor (×2). Biip sesinden sonra mesajınızı bırakabilirsiniz."
"Bana bak San. Ne yapıyorsun amacın ne bilmiyorum ama Hongjoong burada perişan oldu. Telefonu açtığında arasan iyi edersin."
Şu an en az San kadar sinirliydim. Arkadaşlarımdan biri ağladığı veya üzüldüğü zaman ben, ben olamıyordum. Bunu hepsi çok iyi biliyordu. Belki de San telefonu bu yüzden kapatmıştı.
(2 Saat Sonra)
Yeosang ve Hongjoong yatakta birbirlerine sarılmış uyuyorlardı. Hongjoong ağlamaktan uyuyakalmış, Yeosang da onu rahatlatmak için yanına yattığında uyuyakalmıştı.
Ben ise hâlâ San'a ulaşmaya çalışıyordum. Bir sürü mesaj göndermiştim. En az 100 kere aramıştım. Ama cevap vermiyordu.
Gidebileceği yerleri aradım ama San'ın orada olmadıklarını söylemişlerdi.
Endişlenmeye başlamıştım.
Yaklaşık bir 10 dakika sonra San'dan mesaj geldi.
"Senin eve geliyorum. Konuşmamız lazım."
Mesajı okuduktan sonra Yeosang ve Hongjoong'a baktım. Deli gibi sarılarak yatıyorlardı. Onlara sessizce güldüm ve odadan çıktım.
Daha sonra sessizce evden çıkıp üst kattaki evime ilerledim.
San'ı gebertmem gereken konular vardı.
______________________________________
Sizi seviyorum
💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙿𝚜𝚢𝚌𝚑𝚘 // 𝚈𝚞𝚗𝙶𝚒 ⟨✓⟩
FanfictionTanınmayacak haldeydim. Buna emindim. Amaçlarına ulaşmışlardı. Artık kesin bir süre dans edemeyecektim. Tam bir sopa darbesi daha yiyecekken beklediğim darbe gelmedi. Ama bir yumruk sesi duydum. Zoraki bir şekilde gözlerimi açtığımda ise beni döven...