CHAPTER SEVEN: Shooting Range

21 7 0
                                    

Khate's POV

I knew it! Totoo yung nakita ko kanina! Hindi ako namamalikmata lang, andito siya si kuya Paul!

Actually I don't really know what to feel. I felt happy because kuya Paul is back, close din kasi kami before. I felt hurt for ate Skie kase kuya Paul is the reason why ate is now a casanova. And i felt mad to kuya Paul for hurting my ate's feeling.

I really don't know. Now he is just sitting beside me, I'm not sure kung sinasadya niya ba talaga o ano kasi meron pa namang ibang vacant seats pero dito niya napili kung saan malapit lang siya kay ate.

I know ate is not alright, ikaw ba naman nakita mo ulit yung ex mo na nanakit sayo e matutuwa ka? Malamang hindi! Tan*ga kana pag ganun. So I just decided to shut my mouth para hindi mapressure si ate.

2 hours had passed.....

It's already 11:30, time for our lunch break. But instead of going to cafeteria we headed our way to somewhere else.

"Ate Skie, where are we going?" I questioned as I follow her.

"J-just follow me p-please"

"Yea sure" I just answered dahil ayoko nang dumagdag pa sa kung ano mang iniisip ni ate.

We went to the parking lot where our bigbikes are parked. Ate already ride hers so I also did, before we start ate said something.

"We're gonna ditch class today, is it fine with you?"

"Yes ate ofc, I understand" I said and gave her a sweet smile, she smiled back at me.

"Thankyou, just follow me" I just nodded and followed her.

Skie's POV

I decided to ditch class today because I can't focus! Fuck that Paul! Kailangan pa tuloy madamay ni Khate, but I'm glad that she understands me.

Before we leave lately I already started calling mom, it takes long before she answers. Because when Khate and I finished our mini conversation, is the exact time that mom answered my call.

While I'm driving my motorcycle, I'm talking to mom using my Bluetooth earphones.

"Ma"

"Yes anak? Miss me agad? Kakatawag kolang sayo kanina ha?" she said while laughing.

"Tch,it's not about that mom, I don't have time for jokes today"

She immediately stopped laughing. "Oh why so serious anak? Tungkol saan ba iyan? Atsaka bakit parang ang ingay? Asan kaba?"Sunod sunod niyang tanong.

"I'm driving my motorcycle mom,Khate is following me"

"Oh nagddrive ka pala tapos kinakausap moko, baka naman maaksidente ka sa ginagawa mong yan ha?"

"No I won't, I'm just talking to you through Bluetooth earphones"

"Okay mabuti, oh ano bang itatanong mo? Dalian mo at may meeting pa pala ako 5 minutes from now"

"Mom please tell me right now kung saan yung nirerecommend mong shooting range na pwede naming pag trainingan ni Khate"

"Ah ayun ba? Bakit magsisimula naba kayo ngayon? Diba may klase pa kayo?"

"Uhhhh, it ended early may meeting daw ang mga prof, so where is it?" I lied,but still she told me the adress so we headed our way there.

Khate's POV

It All Started With A GAME (ON-GOING)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon