~Min Yoongi~

239 9 0
                                    

Ahoj já jsem Min Yoongi, neboli Suga.
Jsem kluk který s nikým moc nemluví.
Ve škole jsem totiž za nicku. Jediný co jsem ve škole dokázal bylo prý zahrát na klavír. Teď momentálně chodím na vejšku se zaměřením na hudbu a zpěv.
Ve školním sboru jsem byl vždy v poslední řadě, a k tomu všemu jsem nikdy nebyl vidět.
Kluci předemnou měli většinou metr osmdesát a já mám pouze 174 cm.
No nic teď už jdu do čtvrťáku což je poslední školní rok. Ve třídě je spousta holek ale ani jedna mě nijak nezaujala. No nic teď byly dva měsíce prázdniny a dnes je první den školy.

~6:50~
Chodím na nultou hodinu abych se naučil většinou na testy nebo se naučil aspoň něco jiného. Teď jsem jeden z těch, co se nejvíce učí. Až mi je to trapné. Vždy v 6:55 do třídy vstupuje náš učitel který je velice fajn.
„Dobré ráno žáci. Ah dnes tu vidím samé známe tváře. Kdo tu všechno je? Budu se ptát ano."
„Min Yoongi?"
„Zde."
„Jung Shook?"
„Ano."
„Choi Mi-na?"
„Tady."
„Elis-an-mo?"
„Tady tady!"
„Jung Hoseok?"
„Jo."
„Fajn jste tu všichni fajn učte se dobře nashle."
Vždy si nás takto přepočíta i když nás tu je tak málo. Dnes škola ubýhá hodně rychle. Ani jsem nevěděl jak rychle muže utéct. Už je totiž skoro půl páté večer. Ptáte se kdy nám končí škola? Až v sedm aby jsme se vše pořádně naučili.
-Crrr crrr-
„Ah dnes je konec výuky vyspěte se doma hezky a zítra naviděnou."
„Nashledanou Mistr Chang."
Zvedl jsem se z lavice zandal si do batohu učení a vyndal si sluchátka.
Pustil jsem si písničku a vyšel ze třídy.
V tom mě ale stopla holka z vedlejší třídy.
Lehce mi poklepala na rameno a já se otočil a vyndal si sluchátka.
„Uh Min Yoongi?"
„Ano?"
„Jak zítra píšeme ten test. Potřebovala bych poradit, vůbec tomu nerozumím. V matice stále nějak plavu."
„Aha. No tak do osmi mohu jdeme do knihovny ?"
„Ano."
Šel jsem s Young Shi do knihovny abych ji naučil matematiku. Ale nevěděl jsem co mě čeká.
Posadil jsem se ke stolu a vyndal si matiku. Ona si sedla naproti mě a začala si taktéž vyndávat matiku.
„Yoongi něco ti musím říct. Už fakt dlouho mám na tebe Crush. Buď můj přítel prosím!"
Já jsem v tu dobu koukal lehce nechápavě. Vzal jsem svoji matiku zandal si ji do batohu a zvedl se.
Ona ale ovšem vyběhla a chytla mě kolem břicha.
„Yoongi vážně!"
Chytil jsem její chladné ruce a rozpletl je.
„Young Shi poslouchej mě pozorně. Nikdy jsi nebyla můj typ. A vlastně nikdy ani nebudeš, nechci chodit s dívkou jako jsi ty! Chtěla jsi naučit matiku a místo toho jsi využila svoje city že?"
„To není pravda, kdy jindy jsem ti to měla říct?"
„Nidky."
Vyšel jsem z knihovny s divným pocitem. Ale to je fuk přišel jsem domu vyndal si úkoly a dopsal si je. Pak už jsem jen zalehl do postel a přemýšlel co na mě ta dívka vidí. Ovšem jsem ale do pěti minut usnul.

——————————-——————————-————
By:....

Miluješ mě?Kde žijí příběhy. Začni objevovat