Je pět ráno a já už nespím. Copak jsme důchodce co trpí na nespavost? Nejsem tak co je! Musel jsem vstát i z postele protože mě tak moc boleli záda že jsem to nikdy nezažil.
Sešel jsem dolů už celý převlečený v černým.
Když jsem sešel dolu sedl jsem si na gauč a začal sledovat televizi. Najednou přišel Jin taková naše máma.
„Dobré ráno."
„Dobré, dobré."
„Jak ses vyspal?"
»Šlo to co ty?
„Nic moc nevím proč ale Taehyung strašně moc chrápe.. je to slyšet i přes zeď."
„Ha to bych nechtěl Jungkook vedle mě byl úplně ticho."
„No nic já jdu vařit Jin maminka vždy musí vařit pro svoje děti."
„Ok."
„Co by sis dal nevím co mám vařit."
„Um dal bych si... ramen."
„Máš ho mít!"
Jin začal vařit a já stále koukal na televizi. Vzal jsem si svůj laptop sluchátka a začal skládat nějakou hudbu.
Vůně ramenu se táhla po celém domě takže to vytáhlo Namjoona, Jungkooka a Taeho.
„No dobré ráno to je dost že naše líná parta je tu!"
„No dovol.. jen prostě Taehyung tak moc chrápal že jsem to slyšel přes dvě zdi a k tomu všemu přes chodbu."
„Přesně Jk. Taky jsem to slyšel."
„No díky Namjoone aspoň jsme dva."
„Tři. Vlastně čtyři Jin říkal že to taky slyšel."
„Tak mě omluvte za moje chrápání nemohu za to."
„Však v pohodě."
Začali jsme se smát ale někdo nám tam ještě chyběl. No jasně Hobi. Poslali jsme Namjoona samotného k Hobimu a vrátil se nečekaně i s ním.
„Fajn tohle je naše první snídaně. Jsem rád že jsme tu skoro všichni. Krom Jimina ale bude v pořádku nebojte. No byl jsem pověřen rozdat role jak kdo bude zpívat kdo bude rap line a kdo vocal line."
„Okeyo. Pojď do toho Namjoon-Ah!"
Namjoon si sedl a začal říkat.
„Takže, um začnu u mě, já budu rapper protože vůbec nic jiného neumím. Pak jsem přemýšlel nad dalšími a Suga s J-hopem bude též rap line. A vy ostatní budete vocal."
„Počkat počkat! A co já Kim Taehyung se hlásil do rap line!"
„Tae promiň ale nemáš moc hlas na rap line."
V tom se Tae zvedl a odešel. Začali jsme se smát že je lehce lakomý ale nevadí. Celý den procházel tak normálně tak pracovně. Začali jsme trénovat já složil hudbu Namjoon text a už to šlo samo. Večer nám přivezli Jimina a oznámili jsme mu že bude Vocalista. Radoval se poskakoval po celém domě. No a pak po nás chtěli aby jsme se představili do kamery.
Takže jsme se oblékli do oblečení a šli před kameru.
ČTEŠ
Miluješ mě?
RomanceLehce 🔞. V tomto příběhu se bude dít život Yoongiho i když to bude mnou vymyšlené dělejme jako by to tak skoro bylo😂. Zároveň do toho zahrnu trošku Yoonmin (Yoongi, Jimin) a nějaké děvče. Budou tam možná i scény nepovolené dětem 😂 Tak uvidíme jak...