24 Ağustos 2020 14.00
Hadi sizde bu hikayeye başlama tarihinizi atın. Ve bu güzel hikayeye birlikte başlayalım...
...
00.00
0539.......: Bir rivayete göre anka kuşları gözyaşlarıyla insanların yaralarını iyileştirebilirlermiş. Benim yaralarımı iyileştirir misin anka ?
Telefonum titrediğinde gözlerimi daha sıkı kapattım gecenin bu saatinde grupta ne konuşuyorlardı acaba! Yastığa biraz daha yüzümü bastırırken telefon defalarca titredi. Sinirle telefonu elime alırken iki kişiden mesaj vardı. Biri bir numaradan diğeri ise gruptandı. Ah tabiki de grupta çok gereksiz konuşuyorlardı. Eğer sizde bir çok gerizekalıyla aynı sınıftaysanız sizinde sınıfınızda boş yapan çok insan var demektir.
Hayır şimdi abarttığımı söyleyeceksiniz ama inanın böyle değil ! ya sınıf grubuna 'maç yapacagız sizce hangi şortu giymeliyim.' diye mesaj atılır mı ? Banane abi senin giyeceğin şorttan hayır yani bananee!!!
Durun bir dakika bana bilmediğim bir numaradan mesaj mı gelmişti? Hemen wp'ye girip mesaja baktım. Gördüğüm mesajla küçük bir kahkaha attım. Kimdi bu gece gece belasını arayan?
Tabiki de mesaja cevap vermedim görüldü atıp çıktım. Ne yani ben, kimsin diyecektim o da hemen kim olduğunu mu söyleyecekti ? Komik olmayalım degil mi? :))) Grubu sessize aldım.
Whatsapptan çıkıp tekrar yatağıma girdim. Tam gözlerimi tekrar kapatmışken tekrar mesaj geldi.
Ve bir mesaj daha!
Bir mesaj daha!
Ve bir tane daha!
...
...
...
Sinirle telefonu elime alıp kimin mesaj attığına baktım aynı numaradan bir sürü mesaj vardı. Anlaşılan cevap vermeden durmayacaktı.
Wp'ye girip mesajlara baktım.
0539.......: Yaralarımın iyileşmeye ihtiyacı var.
0539.......: Yaralarımın sana ihtiyacı var.
0539.......: Anka? sana ihtiyacım var.
Anka: ?
0539.......: Sana ihtiyacım var anka.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ {~TEXTING~}
Spiritual0539.......: Bir rivayete göre anka kuşları gözyaşlarıyla insanların yaralarını iyileştirebilirlermiş. Benim yaralarımı iyileştirir misin anka ? Anka: Kimsin bilmiyorum ama kimsenin kimseye ihtiyacı yoktur 0539*******: Ama benim sana ihtiyacım var...