Gecenin karanlığında yürüyordum. Sisli bir hava mevcuttu. Gözlerimi kırpıştırdım neresiydi burası? Hızlı hızlı ilerliyordum kimse yoktu etraf bomboştu.
Zifiri karanlık...
Bomboş sokak...
Ve..
Hızla gelen araba sesi ?
Arkama baktığımda bir araba hızla üstüme geliyordu.
Koştum...
Koştum...
Koştum...
Dar bir sokağa girdiğimde araba hâlâ peşimdeydi. Son bir umut sağ taraftaki yola girdim.
Kahretsin!!!
ÇIKMAZ !!!
Araba son sürat üzerime geliyordu. Ellerimle yüzümü kapattım ve olacakları bekledim. Arabanın bana çarpacağı sıra biri önüme atladı.
***
"Hayır"
Bomboş gözler bana bakıyordu. Esin hoca sinirle yüzüme baktı.
"Dersime uyumaya mı geldin ? Çık dışarı !"
Telefonumu alıp çabucak sınıftan çıktım. Sürekli aynı kabusu görüyordum. Sürekli!!!
Anlamıyordum sürekli aynı rüyayı gördüğüm halde yine de o yola giriyordum. Galiba bu aynı sebepler aynı ortamda aynı sonucu verir sözün özetiydi.
Aynı yerde aynı durumda aynı olayda hep aynı sonuç ortaya çıkıyordu.
Derin düsüncelerim arasından biriyle çarpışmamla ayrıldım. Geriye doğru sendeledim ve ayağım kaydı. Tam düşecektim ki birinin ellerini belime sarmasıyla son anda kurtuldum.
"Çok dikkatsizsin"
"Sadece ben mi ? "
Alayla sordum. Belimdeki elini çekti yere yapışacagım sırada tekrar tuttu. Ve beni kaldırdı. Kendimi geri çektim.
"Belli oluyor"
Alayla gülüp gitti. Sinirle ayağımı yere vurdum.
Anka: Neredesin?
0539*******: Yanlış kişiye yazdın galiba ?
Anka: Hayır bilerek sana yazdım.
0539*******: Mutlu oldum.
Anka: tamam kes!! Beni görüyor musun ?
0539*******: Evet Anka seni hep görüyorum.
Anka: Az önce bana çarpan çocuğu gördün mü ?
0539*******: Evet ?Adı neydi?
Anka: Adı her ne boksa işte onu dövelim mi ?
0539*******: 😁😁😁😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ {~TEXTING~}
Spiritual0539.......: Bir rivayete göre anka kuşları gözyaşlarıyla insanların yaralarını iyileştirebilirlermiş. Benim yaralarımı iyileştirir misin anka ? Anka: Kimsin bilmiyorum ama kimsenin kimseye ihtiyacı yoktur 0539*******: Ama benim sana ihtiyacım var...