Anka: Günaydın anonim.
0539*******: Yanlış görmüyorum değil mi ilk mesaj senden geldi ?
Yazdığı mesaja gülümsedim.
Anka: Hayır yanlış görmüyorsun bugün ilk mesaj benden :)
0539*******: O zamannnn günaydın günışığım :)
0539*******: Nasılsın?
Anka: Daha iyi sen ?
0539*******: Senle daha iyi :))) (Görüldü)
0539*******: Anka ?
Anka: Efendim ?
0539*******: Her güzel söze görüldü mü yiyeceğim.
Anka: Evet
0539*******: Ama görüldü yenmez ki :)))
Anka: Ama engel yenir :)))
0539******* adlı kişiyi engellediniz...
1- 2 saate açarım diye düşünüp engeli bastım. Bu iğrenç espiriye engel atmamak olmazdı zaten.
Akşam ördüğüm saçlarımı açtım. Hava biraz esiyordu ama soğuk değildi. Dize kadar inen belden bağlamalı beyaz elbisemi giydim. Altına siyah botlarımı giydim. Kot ceketim ve çantamı aldım. Renkli balonlarımı da alıp çıktım.
Parka geldiğimde bir çok çocuk bana dönmüştü. Bende küçükken balon görünce böyle oluyordum.
Engeli kaldırıp yazmaya başladım.
Anka: Beni görüyor musun ?
Anında çevrimiçi oldu ve yazmaya başladı.
0539*******: Evet
Anka: Belki bana kızacaksın ama ben bir şey yapmak istiyorum.
0539*******: Sana kızmak mı ? Asla :)
Anka: Ciddi olur musun ?
0539*******:Ciddiyet benim göbek adım.
Anka: Anonimmmm.
0539*******: Tamaaaaam ne yapmak istiyorsun ?
Anka: Bana hediye etmiş olduğun bu güzel balonları başkalarına hediye edebilir miyim?
Yazdığım mesajı gördü ve uzunca yazmadı.
0539*******: Neden Anka ? Onlar senin için değersiz mi ?
Anka: Hayır hayır benim için çok değerliler. Aslında onları aldığımdan beri çok mutluyum ama ben düşündüm de bu balonlar beni yeterince mutlu ettiler ve benim odamda sönmelerindense burada bu balonları alıp mutlu olacak bir sürü çocuğun ellerinde sönmeleri daha mutlu edici olur. (Görüldü)
Anka: Sana saygısızlık olmasın diye bana hediye ettiğin bu balonları sana sorarak bu küçük çocuklara hediye etmek istiyorum iznin var mı ? (Görüldü)
Uzun süre yazmasını bekledim ama o görüldü atıp çıkmıştı. Kızmış mıydı acaba bana ? Sonuçta onun hediyesiydi başkasına vermem onu üzmüş olabilirdi.
Yanaklarımı şişirip nefesimi dışarı üfledim. Çocuklar hâlâ elimdeki balonlara bakarken ben kararsızdım. Onu kıracak bir şey yapmak istemiyordum. O iyi biriydi.
Ayağa kalktım. Parkta oyuncaklar arasında gezindim. Bir anda siyah bir karartı gördüm.
Hemen karşıya baktım.
Oradaydı ve elinde bir sürü balon vardı. Biz bakışırken onun önünde bir çocuk durmuştu galiba balon istiyordu. Anonim bir tane balonu çıkarıp çocuğa uzattı. Aynı anda benim de etrafım çocuklarla dolmuştu.
Gözgözeydik olumlu anlamda başını salladı. Gülümsedim...
Elimdeki balonları tek tek çocuklara dağıtıyordum. Gözlerindeki mutluluk huzur vericiydi, bir çocuğu gülümsetmek bu kadar basitti sadece bir balon...
Elimdeki bütün balonları dağıttığımda bütün çocuklar bana teşekkür edip sarılmışlardı.
Karşımda duran kim olduğunu bilmediğim adama gülümsedim. O da bana aynı şekilde karşılık verdiğine emindim.
Yanıma yaklaşıyordu. Ateşin ormana yaklaşması gibiydi; Tedirgin edici ama bir o kadar güzel.
Tam karşımda durdu. Aramızda sadece bir adım vardı o adımı atarak aramızdaki mesafeyi kapattı. Elimdeki kot ceketi alıp bana tek kolumdan giydirdi saçlarımı nazikçe tutup havaya kaldırdı diğer kolumu ceketten geçirdim ve saçlarımı serbest bıraktı.
Kot ceketimin yakasını düzeltip elini belime koydu yavaşça kulağıma eğilip
"Neden ben ? "
Durdu. Nefesi boynuma çarpıyordu.
Bekledi.
Bekledi.
Bekledi.
"Diye sormuştun ya ?"
Olumlu anlamda başımı salladım. Belimdeki elini çekip iki eliyle yüzümü avuçladı. Ben ki fiziksel temastan nefret eden ben ! onun güzel dokunuşlarından rahatsızlık duymuyordum.
"Sahip olamadıklarına sahip olduğunda sahip olamayanlarla paylaştığın için... "
Yüzü sadece gözlerinden ibaret olan adam, gülümsedi bunu görebiliyordum. Ellerimi kaldırıp yüzündeki beze dokunmak istedim ama elimi tuttu. Ve buna izin vermedi. Tekrar kulağıma yaklaştı.
"Az kaldı."
Yüzümdeki ellerini çekip uzaklaştı. Boşluğa düşmüş gibi sendeledim ama çabuk toparlandım. Böyle yüreği güzel olan bu adam, kimdi ?
Eve doğru yürümeye başladım. Mutluydum, huzurluydum ve rahattım...
0539*******: Kelimlerim kifayetsiz bu yüzden bu şarkı benden sana...
0539*******: Raviş - Güzel kadın
Attığı dosyayı açıp dinlemeye başladım.
Sen aşk ile kutsanan güzel kadın
Ne güzel şey varlığın,
Dilime duadır adın
Olduğun yer gönlümün mabedidir
Sanadır kalbimdeki her adım....
Sevilmek ne çok yakışır sana
Adının yanında ne güzel durur adım
Al cennetine kabul et sen beni
Seni çok seviyorum güzel kadınHuhuuuuu ben geldimm.
Biraz kısa ama güzel bir bölüm ile sizlerleyim.
Yıldızcığa basmayı ve satır arası yorumlar yapmayın unutmayın...
Diğer bölüm hazır çokça vote ve yorum gelirse hemen yayınlarımmmm
Kitabı beğendiyseniz arkadaşlarınıza da tavsiye etmeyi unutmayın.
Sizi seviyorum.
En güzele emanetsiniz 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ {~TEXTING~}
Spiritual0539.......: Bir rivayete göre anka kuşları gözyaşlarıyla insanların yaralarını iyileştirebilirlermiş. Benim yaralarımı iyileştirir misin anka ? Anka: Kimsin bilmiyorum ama kimsenin kimseye ihtiyacı yoktur 0539*******: Ama benim sana ihtiyacım var...