Numarayı atmamın üzerinden 8 saat geçmişti. Ama anonim hâlâ yazmamıştı. Merak ediyordum o aramıyorsa kimdi arayan ? Hayatıma birden hiç tanımadığım biri girmişti. Bu da dümdüz hayatı olan birine yani bana tuhaf geliyordu.
Okuldan çıkıp Elis'in evine gelmiştik. O aşağı da bir şeyler hazırlarken ben yatağa uzanmıştım. Mete ise çalışma masasına geçip oturmuştu. Sıkıntıyla Nefesimi dışarı üfleyip cenin pozisyonuna geçtim.
"Ne oldu anka kuşum?"
Mete'nin sorusuyla başımı sağa sola salladım. Yatakta oturur pozisyonuna geçerek Mete'nin yüzüne baktım. Onlara bunu anlatmalı mıydım? Emin değildim. Ama onlar benim yakın arkadaşlarımdı. Bir çok sorunumu onlarla paylaşıyordum. Bunu saklamak arkadaşlığımıza zarar verir miydi ?
"Anka?"
"Efendim"
Mete yanıma gelip karşıma oturmuştu.
"Bir şey mi oldu güzelim ? "
Başımı 'hayır' anlamında salladım. Elini yanağıma koydu.
"Emin misin ?"
Yanağımdaki elini tuttum ve avuçlarım arasına aldım.
"İyiyim sadece-"
"Sadece?"
"Sadece şey özel günler anlarsın ya "
"Ha tamamm"
Deyip güldü. Mesaj sesiyle yastığın altındaki telefonu aldım.
0539.......: Özledim Anka'm
Anka: Benin arayan kimmiş?
0539.......: Bulamadım.
Anka: Hadi ya şaşırdım. Böyle havalı havalı numarayı at falan deyince bende sandım kii sherlock holmes edasıyla kim olduğunu bulacaksın sjjsjsjjsksksjsjjsjs
0539.......: Sherlock holmes da kim ben varken 😎😎
Anka: Ünlü dedektif ;)
0539.......: Biliyor musun benim ünüm onunkinden daha fazla ;))
Anka: Komikti. 👏👏👏
Anka: Sana sormak istediğim bazı sorular var ?
0539.......: Sor Anka'm
Anka: Seni tanıyor muyum ?
0539.......: Benim gibi birini etrafın da bulabildin mi ?
Anka:Hayır
0539.......: peki ya kalbinde ?
Durdum ve düşündüm böyle birini tanıyor muydum?
Anka: Hayır
0539.......: o zaman beni tanımıyorsun Anka!
Anka: Etrafımda ve kalbimde yer edinmemen seni tanımadığım anlamına gelmiyor bir kere !!!
0539.......: Güzeldi ❤
Anka: Etrafımdan biri misin ?
Anka: Yani bana yakında bir yerde misin ?
Anka: Mesela okulda?
0539.......: Evet Anka senin olduğun her yerde bende varım. Buna ister aşk de ister saplantı ister sapıklık! Ama ben senin olduğun her yerdeyim .
Gerçekten bu aşk mıydı ?
Yoksa saplantı mı ?
Yoksa?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ {~TEXTING~}
Spiritual0539.......: Bir rivayete göre anka kuşları gözyaşlarıyla insanların yaralarını iyileştirebilirlermiş. Benim yaralarımı iyileştirir misin anka ? Anka: Kimsin bilmiyorum ama kimsenin kimseye ihtiyacı yoktur 0539*******: Ama benim sana ihtiyacım var...