0539******* : Anka
0539******* : Ağzının suyunu sil
0539******* : O ne bakıştı öyle ?
0539*******: 'Git o çocuğu öldür' der gibi
0539******* : Bana bir kere böyle baksaydın senden asla kopamazdım. Gerçi sen öyle bakmadın ben yinede senden kopamıyorum. :)))
0539******* : Anka bakma şu çocuğa
0539******* : İlla gidip döveyim mi yani bunu mu istiyorsun ?
Anka: Melihi dövdüğünüz gibi mi ?
Anka: Söyler misin Melihi niye dövdünüz ?
ANKA: Ah pardon siz okulun kötü çocuklarısınız değil mi ? İstediğinizi yapabilirsiniz değil mi?
0539******* : Sen nasıl ?
Anka: Hangisisin ? Eymen olamazsın Mertte olamazsın. Atakan mısın Asır mı ? (Görüldü)
Anka: Görüldü? Engel is coming
0539******* adlı kişiyi engellediniz..
Hâlâ ona güvenemiyordum. Hele o dörtlüden biri olduğu düşüncesi beni deli ediyordu. Onlar okulun kötü tipleriydi her ne kadar basketbolda onları biraz tanısamda yinede güvensizdim.
Başımı ellerim arasına aldım. Matematik dersi beynimi yakmıştı. Hoca biraz daha konuşsaydı kafamdan kıvılcımlar çıkacaktı. Hayır anlamadığım şey benim sayısalım kötüydü neden sayısalı seçmiştim ki?
Beynimde dönen sorulara cevap ararken müdür sınıfa girdi. Ellerindeki kâğıtları masaya bıraktı gözlerini sınıfta dolaştırdı zil yeni çalmıştı ve bizim tenefüsümüz çalınıyordu.
Sınıfa bir kaç öğrenci girdi müdürü görür görmez herkes yerine oturdu. Müdürcüğümüz göbekli keltoşun tekiydi yumuşacık görünen bu adam aslında çok sertti. Okulda kavgaya asla izin vermez kavgaya karışanlara büyük cezalar verirdi.
Kötü çocukların grubu hariç !
Boğazını temizleyip yakasını düzeltti. Herkes pür dikkat müdürü izliyordu.
"Evet arkadaşlar "
"Biz sizin arkadaşınız değiliz yanlış gelmişsiniz hocam huzur evi değil burası"
Mete yanımda sessizce konuşurken gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Ciddi ortamlarda bir ben mi ciddi olamıyordum jsjsjsjjs
"Bu yıl yksnin zorluğunu yeni fark eden bazı öğrenciler eşit ağırlık sınıfına geçmek istediklerini söylediler biz de size daha iyi bir eğitim vermek için bu kararı düşündük ve yeni bir eşit ağırlık sınıfı oluşturmaya karar verdik eğer bu sınıftan da eşit ağırlık sınıfına geçmek isteyenler varsa bu kağıda isimlerini yazsınlar yarın sınıfları ve ders programını ayarlayacağız."
Müdür elindeki kağıdı sıraya koydu. Kağıt sıralarda yavaş yavaş dolaşırken hoca elini kaldırıp beni işaret etti.
Haydaaa şimdi ne yaptım ben?
"Sen "
"Mete sana diyor"
"Hayır sana diyor "
"Sen kızım sen en son sıradaki "
"Evet"
"Bu kağıdı bütün 12. Sınıflarda dolaştır ve en son bana getir"
"Neden bütün 12.sınıflar ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ {~TEXTING~}
Spiritual0539.......: Bir rivayete göre anka kuşları gözyaşlarıyla insanların yaralarını iyileştirebilirlermiş. Benim yaralarımı iyileştirir misin anka ? Anka: Kimsin bilmiyorum ama kimsenin kimseye ihtiyacı yoktur 0539*******: Ama benim sana ihtiyacım var...