MULTİMEDİA GOSSİP GİRL. İZLEMEYEN VARMI? VARSA KESİNLİKLE BU DİZİYİ İZLEMELİLEER.. İYİ OKUMALAR:))
Bu sefer tişörtünü sıktım. ''Neden hiç bir şey yolunda gitmiyor?'' dudaklarım titreyerek sordum bu soruyu. Gözümden akan bir damla yaş yüzümü bulmuştu bile.
Kollarımı tamemen boynuna sarmaladım,oda ellerini belime koydu.
''Şşş,ağlama.'' böyle diyince daha çok ağlamaya başlamıştım. Kendime hakim olamıyordum. Kesinlikle bir daha içki içmeyecektim. Ayrıca fazlasıyla saçmaladığımı hissettim
Bir elini yüzüme getirip baş parmağıyla gözümden düşen bir damlayı sildi.
''Bulut''
''Ne?'' dedim gülümseyerek. Cidden dengesizdim.
''Adım Bulut'' kafamı salladım. ''Derinle aranızda ne var?'' dedi ifadesizlikle.
''Hı'' dedim düşünmek için zaman kazanırken.
Sorduğu soruyu tekrarladı. ''Derinle aranızda ne var?''
''Arkadaşım?'' dedim bende soru sorarmış gibi. ''Arkadaşın '' dedi gülümseyerek. Öylesine bir gülüş değildi bu.
Bi anda kendimi Derinin kollarının altında bulmuştum. Şaşkınlıkla hangi ara oldu diye düşünürken Bulut,Şebnemle dans ediyordu. Eş değiştirmiştik.
İyiki ağlamam bitmişti. Derinin yanında artık ağlamak istemiyordum. Her zaman yanında ağlıyordum. ''Şebnemle dans nasıldı'' dedim kahkaha atarak. Derinde benle kahkaha attı ''Mükemmel'' yutkundum.
Kollarımı omuzlarına koyup kafamı gögsüne yasladım bu sefer. Nefessiz kaldığımı farkettim. Pist çok fazla kalabalıklaşmıştı. Artı olarak yoğun içki kokusu,ter kokusu eklenince..
Kollarımı çekip. ''Ben gidiyorum'' derin derin nefes almaya çalışıyordum. ''Ne oldu? '' dedi şaşırarak. Ona cevap vermeden masadan çantamı alıp barın çıkışına doğru ilerledim.
Kapıyı açtığımda temiz hava yüzüme çarpınca,rahatladım. Temiz havayı içime uzunca çekip bıraktım. Bir kaç gündür neler yaşıyordum böyle?
Derin arkamdan seslenince kafamı arkama doğru çevirdim. Yanıma yaklaşıp ''İyi misin?'' dedi. Kafamı salladım. Her ne kadar midem bulansada,iyiydim. ''Bu saatte eve tekmi gideceksin.'' bunu kesinlikle bir soru sorar gibi sormamıştı. ''Seni ben bırakırım eve''
''Tamam'' diye mırıldandım. Telefonum çaldığında Tolga veya babamla annemdir diye açmadım. Tekrar arayınca Derin ''Açsana,önemli bir şeydir belki'' dedi.
Bu sırada Derin arabanın motorunu çalıştırdı. Cebimi montuma soktuğumda Ceyda olduğunu gördüm. Yüzümü buruşturdum, Ceydaya gidecektim bu gece dimi. Babamla kavga etmiştim ben.
''Alo Ceydacım''
''Saat kaç oldu,nerdesin Gaye'' dedi hızlıca. Bu hali annemi hatırlattı.
''Tamam anne,yoldayım geliyorum.Gelince anlatırım'' telefonu suratına kapattım.
Derine bu sefer yolu tarif etmeyi unutmayıp, yolu izledim.
Ceydaların evinin önünde durduğumuzda ''Bana hala ne olduğunu anlatmadın'' dedi Derin.
''Bir ara'' dedim büyük bir nefes alıp bıraktıktan sonra ''Bir ara..''.
***********
''Kızım nerdesin sen yaa'' dedi Ceyda çığırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDİA
Random''Derin biliyorsun ki iddia'yı ben kazandım'' dedi piççe gülerek. ''Birde o iddia işi vardı dimi,hiç bu işlere girmesek Görkem? Tamam büyüksün,sen kazandın'' dedim kendimce umursamaz bir tavırla. Başımda bir dert vardı bir de başka bir aksiyon/heyec...