Biraz kısa bir bölüm olduğunun farkındayım ama fazla bekletmek istemedim. Bölüm için Firdevs Özbek'e teşekkürler.
Bölüm 9
Bulut'un burada ne işi vardı? Ben daha ne olduğunu idrak edemeden Tolga'yı yere yatırdı ve yüzüne vurmaya başladı. Tolga'nın yüzü bir dakika sonra kan gölüne dönmüştü. Bulut'a yaklaştım ve bağırmaya başladım.
"Bırak! Onu hemen bırak! " dedim bağırarak.
Bunu söyleyince bir anlığına yüzüme döndü ve şaşkınca bana baktı. Bende bu boşluğundan yararlanarak onu omuzlarından iterek Tolga'nın üzerinden inmesini sağladım. Hemen Tolga'nın yanına çöktüm ve elimi yüzüne getirdim.
"Yürüyebilir misin? "
Başını evet anlamında aşağı yukarı hareket ettirdi. Onu kaldırmaya çalışırken Bulut bileğimden tuttu ve beni sürüklemeye başladı. Ona baktım ve bileğimi sertçe çektim.
"Bırak! Sen bunu yapma hakkını kendinde nasıl bulursun!? Beni bi' kere sarhoşken eve bırakınca hayatıma karışma yetkisi sana verilmedi! Şimdi hemen bileğimi b-ı-r-a-k! " dedim.
"Gaye, şuan çok sinirli olduğunu biliyorum. Seni anlıyorum. Ama emin ol ona değmez. Hadi gel gidelim. " dedi sakinliğini koruyarak.
"Sen...sen beni nasıl anlayabilirsin ki? Duygusuz biri diğerlerini nasıl anlayabilir ki!? " dedim düşünmeden.
"Affedersin? "
"Ben...ben ne dediğimi bilmiyorum. Olanları sindirmem için zamana ihtiyacım var. Lütfen, git. "
"Ama Ga--"
"Sadece git, tamam mı? Sadece git. " diyerek sözünü kestim.
O sessizce arabasına doğru yol alırken bende Tolga'nın yanına döndüm. Tekrar uzandığı yerin yanına oturdum.
"Tolga, arabayla mı geldin?"
Kafasını hareket ettirmekte zorlanıyordu.
"Hareket etme. En azından şuan için. Eğer evet demek istiyorsan bir, hayır demek istiyorsan iki kere elimi sık. Arabayla mı geldin? "
Bir kere elimi sıktı.
"Anahtarlar cebinde mi? "
İki kere elimi sıktı.
"İç cebinde mi? "
Bir kere. Hızlıca iç cebinden arabasının anahtarlarını aldım. Yoldan geçen birini durdurdum. Ona Tolga'yı arabaya taşımama yardım edebilecek mi diye sordum. Olumlu cevap alınca arabaya kadar bana yardım etti ve gitti. Bende sürücü koltuğuna yerleşip arabayı en yakın hastaneye sürmeye başladım. Bir süre sonra hastaneye geldik. Arabayı park ettim, İçeriye geçtim. Bir hemşire buldum ve ona durumu anlattım. Tekerlekli sandalye aldı ve beni arabaya kadar takip etti. Tolga'yı tekerlekli sandalyeye yerleştirdi ve acil müdahale bölgesine götürdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDİA
Random''Derin biliyorsun ki iddia'yı ben kazandım'' dedi piççe gülerek. ''Birde o iddia işi vardı dimi,hiç bu işlere girmesek Görkem? Tamam büyüksün,sen kazandın'' dedim kendimce umursamaz bir tavırla. Başımda bir dert vardı bir de başka bir aksiyon/heyec...