Ceyda,Bulutun kollarına koşunca bende film izliyormuşçasına bir Buluta bir Ceydaya bakıyordum.
Bulutun boynuna kollarını sarmalayıp boynunu ıslatırken,buruk bir şekilde gülümsedim. Ceyda bazen anlatırdı,bir kaç sene önce Bulut onları terk etmişti. Yıllarca Ceydanın abisini görmediğini ve özlediğini biliyordum.
Bulutla göz göze geldiğimizde sarılmadığını gördüm. En sert bakışımı atmaya çalışıp -sarhoşkennekadarolursa- kollarını gösterdiğimde,bir kaç saniye durup kaşlarını çattı.
Teslim olup oda kollarını sarmaladığında çattığım kaşlarımı serbets bırakıp gülümsedim.
Ayakta durucak halim olmadığı için kendimi koltuğa attım. Olayın şaşkınlığını yaşıyacak halde bile değildim. Konuşmaya bile üşeniyordum şuan. O derece.
''Hiç mi merak etmedin? Özlemedin?'' dedi Ceyda,Buluta ağlamaklı sesiyle.
Göz kapaklarım iyice ağırlaşırken bir bacağım uyku çukuruna düşmüştü bile.
Havalandığımı hissettiğimde refleks olarak kollarımı doladım. Vanilyalı koku burnuma dolunca kafamı Bulutun gögsüne dayadım.
**********
Kalktığımda başım çok fena ağrıyordu. İşyerimden izin aldığım için bugün dinlenebilecektim. Bu konu keyfimi yerine getirirken,başımın ağrımasının pekte bir önemli kalmıyordu aslında. Akşama doğru evime gidip,bir kaç parça yeni kıyafet alıcaktım. Bir kaç gün eve gitmeyi planlamıyordum.
''Akılları başlarına gelsin,kızlarına inanmamak neymiş görsünler'' diye konuştum kendi kendime.
Pijamalarımla merdivenlerden aşağı indiğimde gördüğüm görüntü karşısında el verdiğince ıslık çalmaya çalıştım. ''Bu kahvaltı ne behh'' şımarık ve keyifli bir şekilde çığırdım.
Mutfakta Bulutu görünce yutkundum. Ne yani bu gece burdamı kalmıştı? Bu kadar kolaymıydı herşey? Ağzıma elimin tersiyle vurup,gülümsedim. ''Günaydın'' diye mırıldandım.
Cevap vermedi. Öküz.
Ceydada banyodan çıkınca benim gibi şaşırdı. Bulutun böyle masa hazırlıyacağı aklımın köşesinden bile geçmezdi.
Patates kızartmasından tut,reçele kadar herşey vardı. ''Hayırdır'' dedim gülüp masaya oturarak. Gene cevap vermedi. Bende cevap vermeyişine karşılık olarak içten bir şekilde ofladım.
''Cevap versene yaa'' diye mızırdandım. Ses çıkarmayınca ''Uyuz işte nolucak?'' dedim yanaklarımı şişirerek. Hayır yani bi günaydın dese bile yeterdi.
Ceyda bu halime gülümserken Bulutun yanaklarına öpücük kondurdu. Yüzümü buruşturdum.
''Abicim'' diye sarıldı inadına. Dilimi şaklattım.
Bulutun zenginliğinin nerden geldiğini anlamak zor değildi. Önceden de dediğim gibi Ceyda çok varlıklı bir aileden geliyordu zaten. Haldun Amcanın bir holdingi vardı borumu arkadaşlar?
Patates kızartmalarını hızlı hızlı mideme gönderirken Ceyda ''Yavaş ye ayu'' dedi kahkaha atarak. Ona somurtararak ''Sanane be,sen yemeğine baksana'' dedim. Bulut halimize bakarak gülümsedi. Gülümsedi!!
''Artık bizle yaşıyacaksın dimi?'' dedi Ceyda aklına takılan ilk soruyla. Konuyu değiştirdiği için sevinmiştim.
''Hayır'' dedi Bulut sert bir sesle. ''Neden'' diye mızırdandı masum masum. Bu kız işini biliyordu,cidden. '' Annen ve babanı görmek istemiyorum'' dedi bu masum halleri işe yaramazken. Hey,hadi ama! Onlarda senin anne ve baban. Ceyda aklımı okumuşçasına ''Onlarda senin anne ve baban'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İDDİA
Random''Derin biliyorsun ki iddia'yı ben kazandım'' dedi piççe gülerek. ''Birde o iddia işi vardı dimi,hiç bu işlere girmesek Görkem? Tamam büyüksün,sen kazandın'' dedim kendimce umursamaz bir tavırla. Başımda bir dert vardı bir de başka bir aksiyon/heyec...