chapter 5

3.5K 265 14
                                    

To be continue.......

Next morning in America's airport
P- smhal ke jana koi kuch de to nhi lene ka. . Wo gana sun h na bola ti h mger jane ka nyi.. ?

Me- nhi .. Nhi suna.. Or Tu meri mummy kyu bn rha h?. ..

P- sun raste pr gher jate time kuch le k jana kyu k hone wale sasural mai khali hath nhi jate. .

Me- 😳 abe chup hoja kya bol rha h..

P- Sana to washroom gyi h to kise der rha h.. ?

Sana came from washroom and we both lift for our flight because punit n dershn' s flight are late to mumbai..

Punjab airport
Shehnaaz pov:
When v come out of Punjab airport we saw 2 jeep full of bodyguard 2 BMW x5 .. And Shehbaaz, papa standing there. . Haye raba ye log to ese aye h airport hume lene jese apne damad ko lene ae ho.. Ek min sid kya soch rha hoga kya family h mtlb airport lene ki liye bodyguard kon lata h..
______________________________________

Sidharth's pov:

It's been two days I am here in Punjab
Sana and me was planing how we confent her papa to let her come mumbai with me..
Me- dont worry baby mai huna .. Tu itna tension mat le..

Sana said sadly - ha pr papa nhi mane to ?. . . And pout

Me kiss her cute pout softly - dont worry .. Ab chl mai baat krunga or Tu to bich mai boliyo hi mt smji.. ?..... And her cheeks turn into deep pike. .

************************************
I remember yesterday she kiss me .. That was our 1st time kiss.. Actually yesterday we are talk in her room in a random topic suddenly she in the conversation she said oohh to your are mom's boy.. I blush thinking and soon joru ka gulaam also.. I was blush like a teenage boy like who 1 st time talking to her crush.. Suddenly she pick my lips. .
************************************

Sana- ha. .

We came in the living room where aunty, uncle and baaz were setting and watching bigg boss..
Uncle mujhe ap log se kuch baat krni h.. I said
He- ha beta beto or bolo kya baat h

I set beside him

Me- actually wo mai ye bol rha tha ki mai or Sana neee.. .y..ye so..cha..socha..

He- Sana mumbai shift kr le.. Yhi na?. .

I was shocked how he come to know that?. . Me and Sana looked at each other and
Sana said to her father- papa mai mumbai ja k bohot mehent krna h or itna naam knugi ki apka sina garv se itna full jaega ki apko baniyan k jga blouse phna pde ga..

And everyone start laughing..
______________________________________

Her family agree for sending Sana with me but her father said that after he come back from Canada he come mumbai and buy Sana her own flat..
Tab tak wo meri jimedari h..
Tomorrow morning me and Sana was going to mumbai and her father going to Canada ..

Next morning

To be continue........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote and comment......💕

unbreakable relationship ( Completed ) ✅जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें