introduction

1.2K 59 23
                                    

 Джимин е едно 16-годишно момче с малко по различен изглед над света...  Той не е като повечето момчета на възраста му... Лубимият му цвят е розовият... Винаги е прилежно облечен с розовите си дрехи, които перфекно прилягат върху добре оформеното му тяло. Косата му също е розова и винаги е леко разрошена... О, забравих да ви кажа... Чим е хомо...

 В училището му, той си и езградил особена репотация... Заради прекрасния му външен вид и милият му характер почти всяко хомосуално момче си пада по него, но Джимин винаги повтаря едно и също... 

"Аз чакам специалния..."

Всеки път когато Чим-Чим каже това Джънгкук му се изсмива и започва да му обяснява как живота не е приказка, как вече е време да избере един от ухажорите си и как ще си умре сам ако не си намери гадже, но Джимин никога не го слушаше...

Кой е Джънгкук ли? Еми, той е най-добър приятел на нашия Чим още от детската градина... Те самите не помнят от колко време се познават... Кук също е хомо и постоянно дава акъл на Чим. Той самия обаче отдавна си е намерил половинка и не кой да е, а най-популярното момче в цулото училище... Ким Таехюнг. Те са двойка от почти година и половина... Абсоютно всяко момиче завиждаше на Кукито, а то се радваше на щастието си... 

На външен вид 17-годишния Тае е студен и затворен, но пред гаджето си той е съвсем друг човек... Мил, добър и грижовен... Те-Те не веднъж се е опитвал да сватоса Чим с най-добрия си приятел - Хосок, който е лудо влюбен в малкия, но Джимин винаги е искал те да си останат просто приятели...

Ще си кажете че всичко е перфектно, но не точно... Не веднъж са се опитвали да изнасилят Чим... Било то някои от момчета които го харесват, но той тях не или някакви случайни пияници който са харесали хубавия задник на Чим... Малкия плаче почти всяка вечер, а на сутринта отново слага усмивката си... Само Куки знае за това и винаги успокоява и укоражава...

Един ден Чим се прибира след училище и дочува разговор между родителите му... Той разбира че ще си има по голям брат, на име Мин Юнги...

________________________________________________________________________________

Здравейте~

Това епървата ми книга. Надявам се идеята да ви харесва. Ще се постарая да бъда редовна и също така съжалявам за грешките, ако има... До следващата глава...

Един подарък~

Един подарък~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
|Stepbrother| yoonminWhere stories live. Discover now