~1 mount later~
/Neutral pov/
Мина месец от както момчетата разбраха за бременността на Чим. Доста неща се случиха...
Кук и Те се омъжиха и си купиха апартамент в близост до този на останалите.
Джин и Джун си живееха добре. Кай порастна и ходи на детска градина, а те мислят за още едно бебче.
Коремчето на Чими вече беше по голямо но все още не особено забележимо. А Юнги... Той бяга на ляво на дясно, готви, подрежда, грижи си за двете си бебчета... Направо мъж ✨Мечта✨
Обаче след седмица предстои едно изключително важно събитие... А именно:
Сватбата на Чим и Юнги!
Ироничното обаче е че абсолютно нищо за тази сватба не е готово... Това ще е дОООста натоварена седмица./Jimin pov/
Притеснен съм... Оф не стига че съм бременен но и тази подготовка... Ужас.
Събудих се както обикновено в прегръдките на хюнг. Колко е сладък когато спи... Неусетно съм се загледал в него.
-Чими... - произнесе Юнги сънено. - защо не спинкаш? - когато е сънен започва да се лигави толкова сладко!
- Добро утро хюнг! Просто не ми се спинка... - казах с лека усмивка, а той обви ръце около мен и ме придърпа към себе си. Започна да поставя пеперудени целувчици по лицето ми и да ме гушка.- Юн~и аз ще направя закуска, а ти ако искаш си до...
- Не! Идвам с теб и ще те гушкам! - заяви той прекъсвайки ме, а аз леко се засмях.Вече бяхме в кухнята. Правех палачинки, а хънг ме прегръщаше в гръб.
- Любов! Днес ще отида с Джин и Куки да започнем с подготовката на сватбата. - казах след като бях готов със закуската и се обърнах към него.- Но мъниче не трябва да се натоварваш... Аз ще свърша всичко! Спокойно! - заяви той.
- Спокойно Юн~и ще се справя! Обещавам да се върна жив. - засмях се леко...
- Ей! Не е смешно! Притеснявам се за теб и за бебчето- каза поставяйки ръка на коремчето ми - Много те обичам и разбирам че искаш всичко да е перфектно но моля те не се преуморявай! - довърши и ме целуна нежно, а аз веднага отвърнах...
След много прегръдки и целувки се нахранихме. Аз отидох да се оправям, а хюнг отиде в кабинета си и започна да работи.
YOU ARE READING
|Stepbrother| yoonmin
FanfictionДжимин е едно най-обикновено 16-годишно момче. Той има добро и обичливо семейство, приятели, репотация... -"Какво повече ми трябва" - казваше си Чим... -"Може би гадже..." - повтаряше му Джънгкук, но Джимин го игнорираше. Един ден в семейството на м...