Part 12

748 38 5
                                    

/Jimin pov/

Не мога да повярвам... Аз и Юнги сме заедно! В момента седя в скута на Шуга и съм се сгушил в него, докато той ме гали по гръбчето. Толкова е приятно...

- Бебче? Вашите кога се прибират? - прошепна Юнги в ухото ми, а аз изтръпнах...

- Не знам любов! - казах тихичко.

- Харесва ми как ме нарече! Обичам те! - усмихна се той.

- Аз също! - отново се смяхме в целувка... Изведнъж чух:

- Ей малко изчадие такова! Как си позволяваш да целуваш сина ни! - това беше ядосания ми баща... С Юнги бързо се отделихме, като аз седнах до него.

/Yoongi pov/

- Господин Парк мога да обясня...

- Не са ми нужни жалките ти обяснения... Ти проваляш синът ми! - развика се той. - Вън! И повече да не си стъпил в тази къща! - Джимин вече плачеше, а майка му ни гледаше отвратено! Какви ужасни родители само...

- Н-не! А-ако Ю-юнги си тръгне, аз о-отивам с него! - каза през сълзи Чим, а аз го прегърнах.

- Какво неблагодарно момче! Да не те бях раждала ако знаех че ще станеш такъв боклук! - разпищя се жената...

Не издържах... Хванах Чими за ръката като преплетох пръстите ни и излязох от това ужасно място! Прегърнах момчето си и го целунах по челото... Той се успокои и вече не плачеше.

- Мъниче, помни! Обичам те безкрайно много! Тези хора не заслужаваха дори да ти знаят името! Всичко ще е наред! Ще се погрижа за теб и за това никога повече да не ги видиш! - казах аз.

- И аз те обичам безкрайно много хюнг! - той ме целуна. - Сега къде ще отидем?

- Ще питам Намджун да ли може да живеем известно време у тях, докато не получа пари! - казах и го гушнах силно.

- Добре хюнг!

/Jimin pov/

С Юнги бяхме пред дома на Намджун и чакахме да ни отворят. На прага застана висок, рус мъж и ни се усмихна.

- Здравейте! Заповядайте! - влязохме, а аз не пусках ръката на Шуга.

- С теб Юнги се познаваме! - обърна се към мен. - А ти си?

- Ъм... Джимин! Приятно ми е! Аз съм гаджето на Юнги! - казах радостно, а Шуга се усмихваше доволно.

- Е, аз съм Джин! Съпругат на Джун! - засмя се той.

- Надяваме се да не се натрапваме! - казах плахо.

- Ооо, не! Спокойно! Добре дошли сте по всяко време! Останете колкото е нужно! - каза той и ме прегърна...

Почувствах се така все едно съм у дома... Забравих за всичко останало освен това място, приятелите ми и любовта на живота ми!

_______________________________________

Още една глава! 💫💕😗 И така хора... Съжалявам за грешките и дано да ви харесва! purple you! 💜

 Съжалявам за грешките и дано да ви харесва! purple you! 💜

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.







|Stepbrother| yoonminWhere stories live. Discover now