/Jimin pov/
Куки започна да изстрелва думи от устата си прекалено бързо, а аз седях от страни и се смеех... Беше толкова сладък...
Чух шум и се обърнах. Видях ядосания Юнги... Беше почервенял от гняв... Явно си е помислил нещо за ме и Куки...
"Т-той ревнува? Като се замисля... Сладко е! Оф Джимин, пак ти и глупостите ти... та той ти е брат... но доведен."
Докато се осъзная, Шуга вече беше тръгнал с големи крачки към Кук... Нямах време за да обмислям действията си, така че просто го хвана за ръка та и възможно най-сладко казах...
- Хюнг... Недей! Куки ми е най-добър приятел...
/Yoongi pov/
- Хюнг... Недей! Куки ми е най-добър приятел...
Щом Чим каза това ядът рязко се изпари от тялото ми... Той ми действа толкова... толкова... Добре!
- Ъм... кой си ти? - попита момчето което се водеше най-добър приятел на Джимини.
- Аз съм... - бях прекъснат от Чим.
- Това е доведеният ми брат, Куки! - каза той спокойно... някакси ми заболя... Не знам! Аз не го чуствам като просто брат...
- Ааа, добре хюнг ние ще тръгваме че Т... - момчето бе прекъснато от друг глас...
- Какво става ту... Юнги? - не мога да повярвам... това беше Тае. С него се запознахме в градския баскетболен отбор където тренирам... От доста време сме приятели!
- Ооо, Тае! Как сме брато? - отидох и го прегърнах след което извъртях поглед към двете момчета които ни гледаха като вцепенени...
- Слушаме ви! - казаха двамата в синхрон, а с Те се засмяхме... След като им разказах ме официално се запознах в Куки... Е малко не ми се вярва че тоя извод Таехюнг си е хванал гадже, ама карай ся...
Поговорихме си още малко и момчетата казаха че ще си ходят... Изпратихме ги и видях че вече е 5 сутринта...
- Чим, аз ще си лягам. - прозявка - ти също отивай. 5 сутринта е!
- Добре хюнг! - каза и се усмихна сладичко... Прекрасен е...
Тръгнах нагоре по стълбите и влязох в стаята си която беше точно срещу тази на мъника.
Преоблякох се и легнах... Повърнах се и тъкмо бях започнал да се унасям когато чух открехване на врата...- Х-хюнг? Може ли да спя при теб?
_______________________________________
Тук съм с нова част! И така, моля пишете дали историята ви харесва! Също така съжалявам за грешките и ви обичам!
YOU ARE READING
|Stepbrother| yoonmin
FanfictionДжимин е едно най-обикновено 16-годишно момче. Той има добро и обичливо семейство, приятели, репотация... -"Какво повече ми трябва" - казваше си Чим... -"Може би гадже..." - повтаряше му Джънгкук, но Джимин го игнорираше. Един ден в семейството на м...