Part 7

779 42 16
                                    

/Neutral pov/

Обстановката беше доста нажежена...

- Ей, махни си мръсните ръце от него! - каза гневно Шуга.

- Или какво?! - дръзкия поглед на Джейхоуп издразни още повече Юнги...

-Стига! Хосок, пусни ме! И колко пъти да ти казвам? Наричай ме просто Чим! - мъникът се сопна и избута по големия от себе си, а Шуга видимо се успокои.

- Съжалявам Чим, просто от много време не съм те виждал и...

- Няма продлем! - усмихна се сладко мочито - Е, ще седнем ли?

Той се обърна към Тае и Кук които гледаха все едно са на премиера на някакъв екшън филм... Единствено успяха да кимнат...

Момчетата се настаниха, като Хоуп и Юнги бяха от двете страни на Чим и все още се гледаха злобно...

/Yoongi pov/

Никога повече няма да позволя на тоя да се доближи до Чими... Иде ми да му фрасна един цигански ( дойде ми отвътре xD ) но не исках да проваля деня на мъника, за това се въздържах...

Изведнъж към нас се приближи позната фигура...

- Какво ще желаете? - няма как! Това да не е?

- Намджун, приятелю вече и сервитьорка ли стана... Джин явно бая ти е влязъл по кожата?! - засмях се, а той се направи че не ме е чул.

- Мин Юнги... Същия кретен си си! Предполагам уиски!? - и двамата се засмяхме.

- Не и този път! - обърнах се и прошепнах на Чим... - Мъниче, ти ми избери нещо! - той се усмихна като надигна глава към Джун.

- Две шоколадови фрапета, моля! - каза той сладко, аз се засмях. Хосок ме гледаше толково злобно че имах чувството се очните му ябълки ще изскочат, а Тае и Кук... Те си бяха в техния любовен свят...

- Не мога да повярвам! Шуга пие нещо сладко е не твърд алкохол?! - видях учудването му и продължих да се смея... - Май не на мен са ми влезли под кожата? - каза кото се усмихна, взе другите поръчки и си тръгна. Чим се беше изчервил и забил нос в менюто.

- Отивам до тоалетната! - каза тихо той за да го чуя само аз...

- Добре! Не се бави!

Той стана и тръгна... Тоя Хосок след известно време също тръгна на някъде. Чесно казано, въобще не ми пукаше къде отива, само да не се връща...

~Skip time~

Минаха около 15 мин... напитките вече бяха тук, а Чим го нямаше... Тоя също... подозритилно!

Станах и се запътих към тоалетните... Дочух странни звуци отвътре и веднага влязох...

Видях това ИЗЧАДИЕ ДА ЦЕЛУВА МОЕТО МОМЧЕ КОЕТО ПЛАЧЕШЕ!!!

ТОЗИ Е МЪРТАВ! ☠🤬

_______________________________________

Реших да напиша две глави днес! Всичко което правя е само и единствено за вас! ОБИЧАМ ВИ 💖💫🥺! Съжалявам за грешките!

Сега да ви оправя настроението след този ужасен край...

Сега да ви оправя настроението след този ужасен край

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
|Stepbrother| yoonminWhere stories live. Discover now