7

449 45 5
                                    

"Minnie ថ្ងៃស្អែក Jinnie hyung មកបានជាគ្នាជាមួយ​Minnie កុំអោយ​ Minnie អត់សុខ" Namjoon ដែលកំពុងតែរៀបបេីកឡានចេញទៅនិយាយឡេីងមកប្រាប់ប្អូន Jimin​ គ្រាន់តែលឺងាកទៅមេីលមុខរបស់ Namjoon ទាំងញញឹមស្រស់បញ្ជាក់អ្នកជាបងថាគេពិតជាសប្បាយចិត្តខ្លាំងណាស់ដែលបានដឹងថា Jin មក

"Minnie អន់ចិត្តទេដែល hyung​ អោយ Jin hyung​ មកផ្ទះយេីងដោយមិនបានប្រាប់ Minnie មុនបែបនេះ" Namjoon សួរព្រោះ Jimin​ គេមិនសូវចូលចិត្តនិយាយច្រេីនជាមួយអ្នកផ្សេងក្រៅពីអ្នកជិតស្និតទេ​ "ព្រោះតែកាលពីយប់ hyung​ ឃេីញ Minnie ដេកហេីយទេីបមិនចង់រំខាន" Namjoon និយាយពន្យល់បន្ត​ Jimin​ ក្រវីក្បាលទាំងញញឹមស្រស់ដាក់បងប្រុសរបស់ខ្លួនចង់បញ្ជាក់ថាគេមិនបានខឹងរឺអន់ចិត្តអីទេតែគេសប្បាយចិត្តច្រេីនជាងទោះជាគេទេីបជួប Jin​ តែទង្វេីលនឹងការនិយាយ​ស្ដីរបស់ Jin មកកាន់គេគឺធ្វេីអោយគេមានអារម្មណ៍ថាកក់ក្ដៅនឹង Jin​ យល់ចិត្តដឹងពីចំណងចំណូលចិត្តរបស់គេច្រេីនមិនដូចជា​មនុស្សទេីបស្គាល់គ្នានេះជាអ្វីដែល Jimin​ គិតចំពោះ Jin នឹងមេីលទៅ Jin ដូចជាស្រឡាញ Hyung របស់គេនឹង Hyung របស់គេស្រឡាញ់​Jin ដែលទេីបគេកាន់តែចូលចិត្ត Jin

"Hyung អរគុណ​ Minnie ហេីយណាដែលយល់ពី Hyung​ ពី Hyung មិនប្រកាន់ថា​ Jin​ ជាប្រុសតែ hyung​ ជឿជាក់ថា Jin​ គេនឹងស្រឡាញ់មេីលថែ​ Minnie មិនចាញ hyung​ ដែលតែងតែតាមមេីលថែការពារ Minnie​ នោះទេគេអាចិនមែនជាមនុស្សស្រីក្ដីស្រឡាញ់ដែលមានអោយប្អូនរបស់បងគឺវាលេីសជាងស្រីដទៃបងធានាបានណា" Namjoon និយាយសសេីរពី​ Jin​ ប្រាប់ទោះជា Jin​ មិនដែលជួបជាមួយនឹង Jimin​ ពីមុនមកមែនមិនមកពី Jin​ មិនចង់ជួបទេតែ Jin តែងតែប្រាប់​ Namjoon ពីការមេីលថែអោយយកចិត្តទុកនឹង Jimin ទាំងពេលហត់ទាំងចិត្តហត់ទាំងកាយតែតែងតែមាន Jin នៅចាំលេីកទឹកគេអោយខំនឹងពន្យល់ថាអោយធ្វេីបែបណាៗ​ ពេលដែល Jin សុំជួប Jimin ដេីម្បីអោយបានចង់ជួយមេីលថែ Jimin ខ្លះដែលគេអាចជួយព្រោះគេចង់សម្រាលទុកខ្លះរបស់ Namjoon ​ តែគេតែងតែសុំលេីកពេលព្រោះគេមិនទាន់ជឿរជាក់ខ្លាចប៉ះពាល់អារម្មណ៍ប្អូនរបស់គេព្រោះមានពេលមួយនោះ Namjoon បាននាំ​ Jimin​ ទៅក្រុមហ៊ុនរបស់គេហេីយក៏បានឃេីញនាងលេខារបស់គេដែល​មកធ្វេីខ្លួនដូចជាស្និតជាមួយគេ​ពេលនោះ Jimin​ អុកឡុកបោកប្រាស់របស់របបពេញបន្ទប់​ office​ របស់គេដោយសារ​តាំងសតិមិនបាន​ Namjoon ពេលនោះ​ call ហោះ Suga មកស្ទេីរតែមិនទាន់ព្រោះតែខឹងធ្វេីអោយសរីរាង្នឹងឈាមរត់មិនស្រួលក្នុងដែលទៅប៉ះពាល់ដល់សសៃប្រសាទមួយចំនួនតែ Suga​ មកទាន់ក៏ចាក់ថ្នាំសម្រួលអារម្មណ៍របស់គេនឹងបញ្ជូនទៅពេទ្យទាន់ពេលនឹងការមេីលថែនឹងមានការប្ដូរថ្នាំនឹងលេបបានទៀងទាត់ដោយម៉ែដោះនឹង Namjoon​ ជួយនិយាយលេីកទឹកចិត្តនឹងនៅក្បែរគេរហូតទេីប Jimin​ រៀងប្រសេីងឡេីងច្រេីន​ តែតាមពិតវា មិនមែនត្រឹមតែការជិតស្និតទេធ្វេីអោយ Jimin ខឹងដល់ថ្នាក់នោះទេ​ នាងនោះមិនបានដឹងថា Jimin​ ជាប្អនបង្កេីតរបស់ Namjoon តែម្នាក់នោះនាងលួចស្ដីថាអោយ Jimin ជាច្រេីននឹងបញ្ឈឺ Jimin វាមនុស្សថ្លង់ស្អាតតែរូបព្រោះតែនោះ Namjoon ត្រូវចូលប្រជុំទេីបទុក Jimin នៅក្នុងបន្ទប់ Office តែឯង​ Jimin​ គេមិនចូលព័ន្ទ​នឹងសង្គមខាងក្រៅទេទេីប Jimin​ ស្នេីរសុំ Namjoon មិនអោយបង្ហាញគេទេីបមិនសូវមានអ្នកស្គាល់ថាគេក៏ជាអ្នកប្រុសត្រកូល Park ដែលធ្លាប់មានពណ៍មានថាគេធ្លាប់គេចាប់ជំរិតតាំងពីតូចដែលគេមានអាយុប្រហែលជា 8ឆ្នាំនោះតែយូរទៅហេីយដែល​ តែវាគឺជាផ្នែកមួយដែលធ្វេីអោយប៉ះពាល់បញ្ហាជំងឺផ្លូវចិត្តរបស់ Jimin​ ដល់សសព្វថ្ងៃនេះផងដែល​ (ចាំលម្អិតវគ្គមុខៗ)

The mute Boy (Jikook)Where stories live. Discover now