★·.·´¯'·.·★ ★·.·´¯'·.·★ ★·.·´¯'·.·★ ★·.·´¯'·.·★ ★·.·´¯'·.·★ ★·.·´¯'·.·★ ★·.·´¯'·.·★ ★·.·´¯'·.·★
Betty Pov
Hej jetsem Elizabeth Cooper ale wolę jak znajomi mówią do mnie Betty lub Bee. Chodzę do 2 klasy liceum w North Side. Mam 16 lat, mam siostrę Polly która nie długi będzie miła 7 lat i mam brata Chica która ma 28 lat i ma żonę i syna. Moja mam 47 lat Alice Smith. Ojciec Hal Cooper zniósł papiery do szkoły kiedy mam chodziła z Polly w ciąży.
Każdy uważa że jesteśmy szczęśliwa rodzina ale oni się mylą, prawda jest inna matka wyżywa się na mnie i Polly za ojca uważa że to nasza winna że się rozstali, bije mnie wyzywa ale na Polly nie pozwalam krzyczeć i ja bić uważana że jest jescze za mała więc cała złość mojej matki idzie na mnie. Każdy myśli że jestem dobra dziewczyna ale prawda jest inna, jestem wężem tak wiem dziwne ale prawdziwe.
Miałam 14 lat i dołączyłam mogę stwierdzić że to najlepsze co mnie spotkało w życiu. Mam przyjaciół, Cheryl Blossom jest moja kuzynka, wydaje się suką, ale naprawdę ma dobre serduszko, udaje nie chce by ktoś postrzegał jej słabości po śmierci jej brata taka się stała, ma to samo co ja ale przynajmniej matka jej nie bije, uważam że przemoc psychiczną jest gorsza niż Fizyczna. Veronica Lodge moja najlepsza przyjaciółka, jesteśmy zgranym duetem B&V. Ronni jest bogata ale nie jest tak zepsuta jak wszystkie bogate laski w szkole chodzi z Archiem. Archie Andrews szkolny przystojniak futbolu, każda na niego leci ja kiedyś podobał mi się Arch ale ja go kocham jak brata i to tyle. Kevin Keller szkolny gej, shipuje wszystkich. Kocham go opowiadam mu skryte sekrety, miłosne a mi też. Toni Topaz dziewczyna Cheryl poznałam je ze sobą, Toni też jest w serpents, jest spoko pomaga mi w Blu and Gold szkolnej gazetce jako Fotografka. Fangs Fogarty kupujemy się jest spoko. Sweet Pea też go lubię jest spoko, zawsze jak ktos z paczki Lub serpents ma problemy strat się pomóc.
Forsythe Pendleton „Jughead” Jones III Szkolny dziwak ale ja go lubię jescze bardziej, ale on nic do mnie nie czuje. Rok po mnie dołączył do serpents, jego staruszek jest królem węży. Chodzi zemną do klasy jak wszyscy z paczki.
°°°·.°·..·°¯°·._.· ·._.·°¯°·.·° .·°°°°·.°·..·°¯°·._.· ·._.·°¯°·.·° .·°
CZYTASZ
Zamknięte drzwi // Bughead
FanfictionBetty i Jughead są przyjaciółmi ale, ktoś przez przypadek zamknął ich w sali od biologi na trzecim prez też na 4 dni co się stanie??. Może ta dwójka będzie razem.. .. Kto wie. Będą sceny 18 ++