4.

562 51 5
                                    

Uběhlo několik měsíců. Můj tým dnešní nocí odlétá na svou první misy, která proběhne v Afghanistanu. 

Byl jsem nervozní? Jasně, že jsem byl...

Hlavně z toho spratka, který na mě celou dobu civěl. Odvrátil jsem zrak a hleděl z malého okénka zvedající se letadla. 

Všichni muži z mého letadla nervózně poklepavali nohou a svírali své pušky.  Opřel jsem si svou pušku o koleno a promnul si kořen nosu. 

Přičemž se mi rukáv mojí blůzy svezl, až k loktu a odhalil mé tetování. ,,Ten tým znám," zaslechl jsem Erena.

Schoval jsem tetování.  ,,Nemohl jsi slyšet o černých orlech..." odsekl jsem a upravil si vlasy.  Tohle téma mě dost vadilo a tak jsem se snažil všelijak změnit téma, ale on byl neúprosný.

,,Černý orlové jsou mrtvý!  Jasný?!" obořil jsem se a celý můj tým se na mě podíval. 

Nasucho jsem polkl a ruce si nervózně zajel do vlasů.   ,,Omlouvám se, pane..." zašeptal Eren. 

Moje ruce se začaly třást, když letadlo přistálo na pevnou zem. Vyšel jsem ven a celý se třásl. Snažil jsem se uklidnit, ale nešlo to.  Vzpomněl jsem si na všechno, co se jím stalo.

Ta bolest...ten křik...slzy...krev.  Všechno se mi teď vybavovalo a trhalo mi to mou mysl jako granát.

Posadil jsem se na jednu z beden a hleděl beznadějně do země.  ,,Tady..." zahlédl jsem stín čutory. Zvedl jsem zrak a pohlédl Erwinovi přímo do oči. ,,Kapitáne..." zašeptal jsem a vzal si vodu. 

,,Vím, že jste byli dobrý tým a rozuměli jste si, ale tady není čas se litovat..."

Mlčky jsem přikývl a napil se nabízené vody.  Vodu jsem vzápětí vrátil a zvedl hlavu směrem k nebi.   ,,Jednou můžeme zemřít všichni. Možná ne dnes, možná ne zítra, ale jednou ano..."

Poslouchal jsem ho a nic neřekl. Měl pravdu. Jednou zemřeme.

Yes sir!Kde žijí příběhy. Začni objevovat