11

429 44 6
                                    

Otevřel jsem oči, až pár dnů po té. Vyšel jsem ven před můj stan a málem se srazil s Levim, který vyšel zpoza rohu.  ,,K-k-kapitane," vykoktal jsem.

,,Měl bys ještě ležet..." pohlédl jsem na jeho ruce v kterých svíral vodítko. U jeho nohou seděl vlčák, který si mě zkoumavě prohlížel.

,,U-už je mi lépe, pane," snažil jsem nekoktat, ale nešlo to.  ,,Utrpěl jsi poranění hlavy. Máš slabý otřes mozku a měl bys odpočívat...no, ale jak znám tebe odpočívat nebudeš," zamračil se.

,,Ne, pane," odpověděl jsem.  ,,Pojď se mnou...mám jednu misi, kterou bys zvládl i poraněním hlavy," otočil se a šel do svého stanu. Vydal jsem se za ním. 

,,O co jde?" nechápavě jsem se otázal. ,,Jde o ochranu civilistů...v okolí je cesta čistá. Žádný nepřítel, ale pro jistotu jdou s námi ještě nějaký vojáci," odpovedel a upravil si vestu.  ,,S námi? " tohle byla hloupá otázka, ale chtěl jsem se ujistit zda půjde se mnou.

,,Ano...jdu s tebou. Připrav se za několik hodin vyrážíme," na souhlas jsem přikývl a odešel do svého stanu a připravoval se na misi. 

Vyšel jsem ven, když už na mě kapitán Levi čekal. Stál u hamru a upravoval si všelijaký pásky a kontroloval munici. ,,Pane, Eren Yeager se hlásí do služby, pane!" zasalutoval jsem.  Levi se na mě podíval a nevydal ani hlásku. Což mě trochu znepokojilo.

Nastoupil do hamru a já nastoupil hned za ním.

-------

Ahoj omlouvám se, že teď nevychází kapitoly...něco teď řešíme v rodině a není na to tak nějak nálada,ale pokusím se je vydat aspoň do měsíce :D . Doufám, že to pochopíte. Jo a vyšla nová kniha o Hotarubi no mori e.  Ti co to znají tak se můžete podívat. Budu ráda :)

Yes sir!Kde žijí příběhy. Začni objevovat