6.

506 47 0
                                    

Vysvětlili jsme misi a večer se rozdělili do náklaďáku. Náš cíl bylo nedaleké město, které musíme vyčistit od nepřátel. Zkontrolovali jsme si zbraně a netrpělivě čekali.

Dorazilo jsme na místo. Vystoupil jsem a popošel dál od náklaďáku.  Můj tým se seřadil u mě. 

Poté jsme zamířili do města, kde na nás čekal jiný tým, který nás odvede do ne moc bezpečného místa.

Sevřel jsem pušku a díval se okolo sebe zda neuvidim nepřítele.  Na celém mém týmu byla znát nejistota, ale to se od první mise dalo čekat. 

,,Čisto pane!"

,,Dobře. I tak si dejte pozor. Můžou se ukrývat," procházeli jsme ulicí a všichni si kryli záda před možnými útoky. Podle týmu, který na nás čeká tu má být čisto, ale i ti nejlepší se můžou mýlit. 

K tomu týmu nám zbývalo několik stovek metrů. Vzduch okolo nás začal houstnout a já věděl, že je zle.

Měl jsem divný pocit a nebyl jsem jediný. I můj tým tenhle divný pocit cítil. Ticho prořízl zvuk hvízdající kulky.  ,,Nepřátelé!" zaslechl jsem hlas mých vojáků.

,,Schovejte se!" zavelel jsem a schoval se.  Všichni jsme se schovali a hledali nepřítele.

Zahlédl jsem několik nepřátel a zabil je.  ,,Držte se u sebe!  Bude tu víc!" zvedl jsem se a vydal se po ulici dál. Cestou jsme si kryli záda jako před tím, ale teď jsme byli dvakrát více obezřetní, aby jsme žádný z nás nezchytali kulku. 

Yes sir!Kde žijí příběhy. Začni objevovat