9.

437 44 6
                                    

Vrátil jsem se do Afghánistánu po těch třech týdnech a až teď se začínám dozvídat, co se za poslední týdny dělo.  Přišli jsme o pár mužů a pár jich zajali.  Mezi nimi byl samozřejmě i Eren.

,,Pane," přistoupil ke mně jeden z vojáků. ,,Víte, kde drží mé muže!? " pohlédl jsem na něj.  ,,A-Ano, pane," vykoktal.

,,Zahájíme záchranou misi. Ukaž mi,kde jen drží..,! Musíme dostat naše muže domů...pokud možno bez žádných ztrát," odešel jsem do stanu, kde mi popsali celý nepřátelsky tábor a jeho slabiny.

,,Tak dobře...půjdeme tam v noci...vyberu dva muže, který je přivedou zpátky...máme na to čas dvě hodiny...pokud budou problémy...zavolejte...,ale byl bych radši, kdyby žádné problémy nenastaly.  Dobře půjdu já a tady Mikasa..." pohlédl jsem na ní.  ,,A ostaní ví co mají dělat, že?!"

,,Ano, pane! " všichni vykřikli a rozešli se.  Odešel jsem do svého stanu a připravoval se.  ,,Pane..." pohlédl jsem na ní.

,,Ano..." upravil jsem si uniformu.  ,,Proč jste vybral právě mě?" otázala se vešla do stanu.

,,Jsi druhá v které mám plnou důvěru, Mikaso...," odpověděl jsem.  Mikasa jen přikývla. ,,Ještě něco?" odsekl jsem.

,,Ne, pane," otočila se k odchodu.  Vzal jsem si do ruky colt a začal ho čistit, poté do zásobníků dosadil náboje a upravil si vlasy.

Colt jsem si schoval do pouzdra na opasku a vyšel před stan.  Pohlédl jsem na čas a vyšel k bráně, kde na mě čekala Mikasa.

Yes sir!Kde žijí příběhy. Začni objevovat