12.

441 46 2
                                    

Celou dobu jsem sledoval jeho tvář a přemýšlel. Musím mu nějak říct, co k němu cítím, ale jak? 

Nedokážu to...zapomenout na to, že jsem voják a překousnout všechno, co se může stát a říct mu to...
Je to jediná možnost, ale já vím, že to nedokážu nebo ano?

Z mého přemýšlení, ale odtrhl štěkot psa. Pohlédnu na jeho vlčáka.  Levi nechal zastavit Humvee a oba jsme vystoupili.

Stáli jsme na poušti a okolo nás nebylo nic jen písečné duny, pouštní lišky a všelijaký plazy.  ,,Pane..." zarazila mě ruka, kterou značil, abych se nehýbal.

,,Mina..." trochu ustoupil a nechal přistoupit pyrotechniky, který se o miny postaraly. ,,Co jsi chtěl, Erene."

,,H-Heichou," otočil se na mě a doslova mě probodával pohledem. ,,Jak jsi mě nazval..." přiblížil se ke mně.  Jednou ranou mě srazil na kolena a kolenem mi dal do obličeje.

Vyplivl jsem krev a pohlédl mu přímo do očí. ,,Pro tebe jsem jen a pouze, kapitán, " řekl chladně.

Dám si ruku na rty a opatrně si setřu krev z něj.  ,,Ano, pane..." opatrně jsem vstal.

Nastoupil jsem zpátky do auta, ikdyž jsem schytal výprask tak mě to stejně nepřesvědčilo, abych se na něj nedíval. Stále mě přitahoval a možná víc než před tím.

Miluji kapitána Leviho...

Yes sir!Kde žijí příběhy. Začni objevovat