14.

373 40 3
                                    

Byli jsme sami dva. Rozmístěné okolo ohně, který nás hřál v těchle studené noci.  Navzájem jsme si kryli záda a doufali, že nezavolali posily.

Zaslechli jsme kroky. Jeho ruka mě zastavila ještě,  předtím než jsem udělal, nějakou hloupost.

Začal mi ukazovat rukou to co mám udělat a já to splnil. Botou jsem uhasil oheň a oba jsme se ztratili by tmě.

Naštěstí jsme měli noční vidění , s kterým jsme viděli.

Čekali jsme, až se kroky přiblíží. Zaslechl jsem kroky a hned vykoukl, abych ho sejmul.

,,Erene," snažil se mě zastavit.  Zabil jsem ho a udělal chybu, vykryl jsem zranitelné místo, kde mě můžou zranit.

Bok není chráněni neprůstřelnou vestou a tak se tam dalo vojaka snadno zranit, ale nw to jsem teď nemyslel. Naštěstí jsem měl tentokrát štěstí.

Dodělal jsem nepřítele jednou ránou a vrátil se na svou pozici. Koukl jsem na kapitána Leviho, který na mě ukázal palec nahoru.

Ulevilo se mi, že na mě nebyl naštvaný, ale i tak by jsme si měl dát pozor na nepřítele.

Může jich tu být víc než jeden. Měl jsem strach a myslím, že to bylo i trochu vidět, ale teď na to nebyl čas.

,,Kapitáne...pokud tu zemřeme chci vám říct, že vás miluji," řekl jsem.

Kapitán Levi se na mě podíval a nic neřekl. Nebyl čas, ale podle jeho výrazu jsem usoudil, že mu to nevadilo. Nejspíš...

Yes sir!Kde žijí příběhy. Začni objevovat