Final

682 47 33
                                    

Ten'i eve çağırmıştım ama ne yapacağımıza dair hiçbir fikrim yoktu.Aklıma gelen tek şey sapıkça şeylerdi.
Daha gelmesine varken internetten alışveriş yapmak için uygulama indirecektim.Sevdiğim markanın uygulamasını ararken altta Sex Oyunu denilen bir uygulama gördüm.Merak edip indirdim.Sadece doğruluk-cesaretlik kısmı ücretsizdi,hemen ad sallayıp sorulara baktım.Soruların hepsi cinsellikle alakalıydı cesaret kısmı ise daha cüretkardı.Hoşuma gitmişti uygulama kesinlikle bunu Ten'le oynamalıyım diye düşünürken kapı çaldı.Telefonu bırakıp kapıyı açmaya gittim."Hoş geldin."Ten başına taktığı bereyi çıkartıp saçları dağıttıktan sonra ayakkabılarını çıkardı.Oldukça sade giyinmişti ama gri eşofman giymişti.

Ayakkabı bağcıklarını çözerken konuştu."Kafan acıyor mu?"

"Öpersen geçer."

"Öpmeyeceğim."Hiç bana bakmadan içeriye geçti ben de kapıyı kapatıp peşinden gittim.Yanına oturup hırkasını çıkaran Ten'e baktım.

"Gerçekten benimle yaşama fikrini düşünmüyorsun değil mi?Biliyorsun sizin eve sık sık gelemem."

"Ben gelirim hem yalnız yaşıyorsun daha iyi değil mi?"Dediğine gülümsedikten sonra yanına yaklaşıp bacağını okşamaya başladım.

"Yalnız yaşamam neden daha iyi olsun?"

Elimi bacağından çekip benden uzaklaştı."Adam akıllı dur."

Bir şey konuşmadan telefonla uğraşmaya başlamıştık ikimiz de.Aslında yapacak hiçbir şey yok indirdiğim uygulamayı oynayalım demek için bahane arıyordum.Biraz daha sessiz sessiz takıldıktan sonra gözlerimi telefondan ayırmadan konuştum."Oyun oynamak ister misin telefona doğruluk ve cesaret indirdim."

"Çocuk muyuz biz?"Umursamazca bir cevap vermişti.

"Ama herkes çok övmüş ve yapacak bir şeyimiz de yok."

"Tamam aç."Çok çabuk ikna olduktan sonra birbirimize yaklaşıp karşılıklı oturduk.O görmeden uygulamayı açtım ve adlarımızı girip cinsiyetimizi seçtim.Telefonu ortamıza koydum ve Ten'in başlamasını söyledim.Direk doğruluk seçti ve gelen soruyu okudu.

"Ten,Taeyong'un kalçasını nasıl buluyorsun?Bu nasıl soru ya?"Yüzünü ekşitirken imalı imalı ona baktım.

"Doğruluk dedin."

"Sanki cesaret demişim gibi."

"Yanıtla hadi."

"Ne diyebilirim ki?Güzel yani."

"Tamam kabul ediyorum ve üst üste doğruluk seçemeyiz tamam mı?"Başıyla onay verdikten sonra ben de doğruluğa tıkladım.Yavaştan almak en iyisi."Hiç seks shopta bulundun mu hayır."Neyseki zorlayıcı bir soru gelmemişti ve direk cevap vermiştim.

Soruya ya da cevaba hiçbir tepkide bulunmadan bana baktı."Cesaret mi seçeceğim?"Başımı onaylar anlamda salladıktan sonra cesarete tıkladı.
"Taeyong'un ağzını yala.Bu ne saçmalıyor?"Tiksinerek geri çekildiğinde başımı koltuğa yasladım.

"Yapmak zorundasın."

"Hayır."

"Eğer yapmazsan ceza var."

"Ne cezası?"

"Bilmiyorum ama var işte yap."Aslında aklımda çok güzel cezalar vardı ama söylemezdim."Hafif dudak kenarını yalayabilirsin."

"Sen ne istiyorsun tam olarak?"

"Hadi."Koltuktan kafamı çekip Ten'e kendimi hazırladım.Bakışlarını kaçırıp daha fazla şikayet etmeden bana yaklaştı ve dudağımın kenarına çok hafif bir şekilde dilini değdirdikten sonra hemen geri çekildi.

Pass This On | taeten |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin